Saturday, October 8, 2016

Forex Smart Tools Calculator And Trade Log

Om 'n winsgewende forex handelaar wees, jou handel soos 'n goed bestuurde onderneming. Opname en versigtig ontleding van jou ambagte is 'n belangrike faktor vir sukses. Rekords elke handel van al jul makelaars Verminder verliese wat deur die identifisering van swak punte in jou strategie Verhoog wins deur die ontleding van inskrywings en uitgange Sorteer ambagte te sien whats werk en wat isnt Stores screenshots en video van elke unieke handel View aandele kurwes vir enige parameter jy die opstel van, soos strategie, valuta of tydperk 'n goed onderhou Handel Meld raak jou eie persoonlike aanspreeklikheid afrigter. Dit is jou beste hulpmiddel om jou te help jou ambagte en verfyn jou handel gewoontes aan te teken. Die blad opstel is waar jy pas die Trade Meld wees presies wat jy nodig het vir jou eie handel styl en persoonlikheid. Kies slegs die statistieke wat jy wil aan te teken. Blaai deur die Parameters op te spoor en te kies uit die baie opsies wat verband hou met jou spesifieke styl van die saak. vul dan daardie keuses met jou eie name vir hulle heeltemal te pas. Tik die data oor elke handel wat jy op die blad Handel Input neem, sodat jy dan daardie inligting vir rekordhouding, ontleding en belasting verslagdoening kan gebruik. Die parameters wat jy gekies het om op te spoor sal hier vertoon op die blad Handel Input. Die uitleg kan so eenvoudig wees of as gedetailleerde as wat jy wil wees. Ten slotte 'n manier om 'n multi-been ambagte te teken Die toekenning uiteensetting kan jy elk van die bene van jou handel alles op een slag te wys, afsonderlik en tesame. Of jy veer-in, veer-out, of gebruik een van die vele verlies-herstel strategieë, soos stop-en-omgekeerde of koste gemiddeld, dit is die uiteindelike manier om dié inskrywings en uitgange te teken. Die blad Handel Meld Opsomming wys jou die sleutel resultate van jou ambagte gesorteer in 'n aanpasbare formaat wat maklik is om te ontleed en te verstaan. Die oorsig bladsy toon altyd jou oorwinning te verloor verhouding, jou aandele verandering, jou gemiddelde wins en verlies, jou aantal oorwinnings verliese, en jou agtereenvolgende oorwinnings en agtereenvolgende verliese. Draai jou forex data na inligting deur te doen 'n in-diepte analise van wat maak jy is geld en wat verloor jy geld Die blad Ontleding kan jy jou eie persoonlike verslae te skep. Druk van die log of uitvoer na 'n sigbladprogram. Die skep en hou om doelwitte in jou forex sal regtig jou winsgewendheid te versnel. Vinnig sien as jy jou doelwitte bereik met die vordering Tracker. Die blad Progress Tracker kan jy die gekombineerde resultate van al jou ambagte grafies sien elke dag, elke week, elke maand of elke jaar. Lys al jou forex makelaars rekeninge of hulle aktiewe of onaktiewe, woon of demo, of selfs rekeninge wat jy opgestel op die Forex Tester. Gebruik soveel makelaars rekeninge as wat jy wil in die handel Meld. Vir elke afsonderlike makelaars, gee jy jou basis geldeenheid, dan tik die naam makelaars, rekeningnommer, watter geldeenheid jy die geld in die lot tipe en regverdigheid bedrag hou. Die Trade Meld huisves beide Smeer Betting makelaars en tradisionele makelaars. Sien elke rekening onafhanklik, of 'n kombinasie van jou resultate vir alle makelaars in 'n keer. Verspreiding WEDSYFERS is dikwels bereik op makelaars platforms wat vra vir handel groottes soos bedrag per pit of bedrag per punt om daaroor gevoer word nie. Beide die sakrekenaar en die Trade Meld nou saamwerk met hierdie formaat. Binne die Trade Meld skep jy rekeninge en aanwys hulle as verspreiding verbintenis of standaard, mini, mikro of eenheid baie. Op grond van wat seleksie, is die handel insette bladsy onmiddellik verander word om die posisie grootte in die korrekte formaat te vertoon. Jy gaan regtig die ekstra myl. quotI wil jou geluk te wens vir die fantastiese werk youve op die Forex Smart Tools Ek is reeds hoogs beïndruk met die sakrekenaar gedoen, maar nou dat ek sien die Trade Meld ek eerlik dankbaar dat jy beide vir julle wy om te help sukkel handelaars soos ek . Jy moet regtig gaan die ekstra myl (s) in jou video ondersteuning van jou produkte. Im net jammer dat daar iets anders wat ek kan koop van jou dankie lotquot kopiereg kopie 2009-2016 MINLYN LLC dba Forex Smart Tools bul isnt Alle regte voorbehou bul Risiko-Openbaringsverklaring bul My AccountForexSmartTools Review Besoek webwerf Handel Journal is 'n moet vir enige ernstige handelaar. Handel log kan jy dit met 'n paar groot funksies wat jy kan aanpas in byna in elk geval wat jy wil. Sakrekenaar is ook 'n groot as wat jy kan leer om risikobestuur te manipuleer in jou guns tel. Ek kon en wou nie nou handel daarsonder. Dit is duur, maar ek glo dit sal vir homself met handelswins betaal as jy leer om dit korrek te gebruik. Batu Pahat, Johor, Maleisië Hierdie gereedskap is vir diegene ernstige om 'n bestaan ​​deur middel van Forex verdien. Ek is dankbaar vir Petrus Thorpe (die eienaar van www. forextrendman) as hy hierdie aanbeveel as 'n ware goeie raad. Ek koop die Professional Pack (bestaande uit 3 sagteware: Forex Sakrekenaar / Handel Meld / Forex Tester). Ek het berou Nee, ek is nie. In plaas daarvan, ek dink ek moet dit vroeër het. Hoekom (1) Die uitvinder, Mindy en Evelyn, oefen forex handelaar. Hulle verstaan ​​wat verwag word van ons. (2) Gee redes vir my forex strategie voor stortingsterrein in die regte geld. Hier is nie en leer ons 'n strategie, maar hoe om die doeltreffendheid daarvan te verifieer. Hierdie gereedskap en sy rug op Wet soos my handelsvennoot, onderrig my nuttige dinge (behalwe 'n strategie) om 'n ware handelaar, leer my wat reg en verkeerd is. (3) Dit spaar my baie tyd in die handel. Een nuttig personeel is die opname van jou handel. Met die hulp van hierdie, ek spandeer baie minder tyd in journalize my ambagte en leer uit my foute raak eenvoudiger en doeltreffend. (In die artikel Wie is die beste forex onderwyser Dit is die beste wat ek kyk vir 'n handelsvennoot. As ek kan nie, soos die meeste buitelandse valuta handelaars, ek moet ten minste journalize my handel en wees my eie onderwyser). (4) Dit kom met waardevolle artikels deel onafhanklike siening. Hulle is Gold vir my. (5) Dit laat my dink forex sukses is nie 'n missie onmoontlik. Die ramp in hierdie bedryf is ons het te veel inligting oor forex. Baie van hulle is bedrogspul. Ek het vriende wat jare aan studie forex, maar uiteindelik vloek omdat forex gehou om hom geld te verloor. (6) Die handleidings geleer in Forex Tester 2 is meer gedetailleerde en omvattende as die oorspronklike uitvinder. As ek hierdie afgelope twee jaar het geweet, ek glo my forex reis sou baie makliker gewees. Ek is eerlik oor hierdie. En diegene wat derde verwysing partytjie moet kan my bereik op woolee2002yahoo Dankie Mindy Evelyn vir jou harde werk. Edward Lee Maleisië Ek Lrrve 'n Smart Trader Met My Forex Smart Tools :) Ek geniet dit om tyd oor naweke by die vorige weke / maande ambagte te ontleed. Vir my is die handel Meld is my persoonlike aanspreeklikheid Bestuurder funksioneer as 'n spieël My handelsprestasie. Die Trade Meld is 'n moet Trader spieël wat objektief my Handel resultate weerspieël. Van hierdie spieël die Big VK van Hoekom, Wat, Wanneer, Waar my Trading aksies is geopenbaar in die fynste besonderhede. Kennis beteken meer as krag om 'n handelaar, kennis is die sleutel tot Besef Die Suksesvolle Winsgewende Trader wat leef en beef in elke Elke Trader. 'N moet produk vir alle ernstige Handelaars Ek was bang dit dalk net 'n verheerlikte sigblad wees, maar nog steeds 'n opgradering van die notebooks Ek is met behulp van. My vrese is gelukkig heeltemal misplaas. Dit is awesome. Dit is 'n databasis kan ek maklik my ambagte te teken en my hulle vir swakhede en verbeterings. Theres geen twyfel dit sal die industrie standaard vir ernstige kleinhandel forex handelaars wees. San Diego, CA, USA Van my heel eerste les oor forex n handel log is gelys as van kritieke belang. Maar hulle is baie arbeidsintensief te hou met die hand. Alhoewel ek net gebruik ForexTradeLog en sakrekenaar vir 'n kort tydperk van die tyd, het dit reeds my denke oor ambagte verbeter. Nou, wat belangrik is, is die resultaat van elke tegniek wat ek gebruik. Handel log maak dit makliker om tred te hou presies wat die uitslag van elke tegniek is. Ek is nog steeds ramping aan my gebruik, maar ek is nie in die handel daarsonder. Dit is 'n goed deurdagte produk. Die ekstras op die webblad is groot. Beslis die moeite werd om die koste Mense sê die sukses van enige sake-onderneming is om 'n behoefte te vind en vul dit. Sonder 'n twyfel ForexSmartTools het gevind dat die behoefte en maak dit. Elke suksesvolle handelaar weet jy jou ambagte te dokumenteer en te hersien hulle van die herhaling van jou foute te hou. Die bykomende funksies van die vermoë om statisties te hersien 'n volledige verhandeling van plan van bo na onder is net kersie op die koek. Boor af in data te identifiseer wanneer jou ambagte is die uitvoering by hul optimum punt is eerlik sy gewig in goud werd. Na 'n plek om byna te teken enige stuk data is priceless. Gebruik die TradeLog soos jy veronderstel is om te en jy sal een van twee gevolgtrekkings kom. Óf u stelsel werk of dit isnt. Hou die handel 'n stelsel wat isnt werk en reken op te sien hoe jou handel rekening verdwyn. As jy net skeer rond en vroetel in hierdie besigheid net aanhou truckin. As jy ernstig oorweeg forex as 'n besigheid en 'n lewenstyl wat jy is dit verskuldig aan jouself te dink ForexSmartTools TradeLog en sy suster program die sakrekenaar as deel van jou besigheid toolbox. Ek kan net sê dat jy inteken vir hierdie sagteware het die beste ding wat ek nog ooit in my Forex loopbaan gedoen tot dusver. Ek het geleer deur die baie insiggewende video's die belangrikheid van geld bestuur. Ek het geleer 'n baie eenvoudige tegniek wat groot skaal die opbrengs op my handel kan verbeter. Ive het geleer hoe om die Forex Tester behoorlik te gebruik, selfs al is sy nie 'n Forex smart gereedskap Produk. Die lys gaan aan en aan en ek havent selfs melding gemaak van die Handel teken Sakrekenaar, wat fantastiese gereedskap is. En die kliënt ondersteuning werklik te ondersteun. Wat voorheen gebruik 'n sigblad vir die aanteken van my ambagte, sowel demo, leef en back testing, dit was 'n mooi morsig proses. Wat was vir my moeilik was om in staat wees om historiese ambagte in 'n doeltreffende en naatlose manier te sien. Heg die screenshots in die sigblad self was die oplossing wees, maar duidelik was dit nie lewensvatbaar met die lêer vinnig waai uit te c. 200 MB. Met min verwagtinge met die Forex Smart Tools (dit wil sê die Trade Meld en sakrekenaar) Ek was baie beïndruk met hoe hierdie eenvoudige hulpmiddel my toegelaat het om my ambagte en strategieë wat ek was nog nooit in staat om voorheen doen analiseer. Dit is nogal amazing hoe om gereedskap maak jy vraag oor aspekte van jou handel soos u watter tipe inskrywings en uitgange, geld bestuur, en pare / tydsraamwerke werk die beste vir my strategie. Hierdie instrument, tesame met die Forex Tester 2, het my verstand my handel strategie geneem om 'n heel nuwe vlak. Nog belangriker, dit het my toegelaat om hierdie proses tot wat baie belangrik is gegewe die beduidende hoeveelheid screentime nodig om suksesvol te wees (in my oë ten minste) versnel. Im 'n gelowige van deurlopende toename in die verbetering en hierdie instrument is geen uitsondering nie. Dankie Mindy - jou hulp en persoonlike diens is hoog op prys gestel. Im net gaan eggo wat reeds hier is gesê. Klantediens is absoluut fenomenaal. Om 'n relatief nie-techie man (in die sin dat ek nie program - ek weet hoe om tegnologie te gebruik :) Ek het 'n bietjie gedetailleerde vraag oor die tegniese vermoëns van SmartTools - veral met betrekking tot die integrasie met Forex Tester. En tot my verbasing, nie net was my vrae vinnig aangespreek, maar is intelligent aangespreek - toon 'n deeglike begrip van wat dit is wat ek probeer doen. Terwyl Ongelukkig is die huidige beperkings van ForexTester verhoed 'n oplossing van die oomblik bereik, ek was nietemin deeglik beïndruk met hul reaksie en met hul gewilligheid om te probeer om te sien of die verhoogde vermoëns kan geïntegreer in die toekoms. Daarbenewens het hulle aangebied om 'n paar moontlike regstellings vir die hede. Ek het probeer om hierdie tipe inligting wat 'n mens sal hou in Smart Tools in 'n Excel spreiblad spoor. Om te sê dit was omslagtig te doen in Excel sal 'n understatement wees. Om nie te praat, aan die einde van die dag, het ek al hierdie data en het nie geweet wat om te doen met dit die gereedskap analise funksies en intuïtieve (deeglik verduidelik in die talle en gedetailleerde online tutorials) uiteindelik gehelp asemhaal paar lewe in hierdie data . Maar in teenstelling met my Excel, baie van die dop raak outomatiese. En selfs in die afwesigheid van die vermoë om outomaties sekere inligting uit te voer, die persoonlike parameters funksies toelaat om die inligting vir latere analise hand te voer (en sedert ek met die hand skryf van die inligting in Excel In elk geval, die verskaffing van 'n gebruikersvriendelike koppelvlak net het die proses baie makliker). Verder is dit duidelik die personeel wil 'n program wat eintlik nuttig om handelaars te ontwikkel. Ek is baie uitsien na die toekoms ten volle getoets vrystellings. Wat nie 'n beta tester man, ek het nie gebruik gemaak van die beta weergawes. Maar baie van die items wat hulle op werk in beta sal groot toevoegings tot die sagteware. En hulle skynbaar altyd op soek na voeg by sy funksies. As jy ernstig is oor geldbestuur. As jy ernstig is oor die begrip van hoekom jou ambagte 'n paar van die tyd kan werk, en hoekom is hulle dont ander tye. As jy ernstig is oor die maak van FX handel nie net 'n stokperdjie, maar 'n beroep (of ten minste 'n lekker betaal deeltydse werk), dan moet jy ForexSmartTools by jou toolkit. Seker. Jy kan dieselfde dinge te doen in Excel of in jou eie databasis / sigblad. Maar hoekom die prys wat jy betaal, insluitende die uitstekende ondersteuning, is 'n fraksie van wat jy sal spandeer in terme van tyd en moeite om dieselfde ding jouself te herskep. Theyve reeds die swaar werk gedoen. Ek wens net ek het hierdie instrument toe ek begin my FX loopbaan 3 jaar gelede. Maar dan weer, ek kan nie die waarde in dit gesien destyds. Maar as 'n byna voltydse handelaar nou, Ek kan nie dink sonder dit. As jy 'n nuwe handelaar, jy waarskynlik gewoond erken die waarde daarvan net nog nie. Maar ek belowe jou, sal jy. En as jy die tyd om te gaan deur middel van hul tutoriale nou, kan jy net een van die gelukkiges wat die foute die meeste handelaars is geneig om vroeg in hul loopbane vermy. FX handel is 'n besigheid. En dit moet as sodanig behandel word. En met DATA is uiters belangrik vir die maksimering van die sukses van jou besigheid. Die ForexSmartTools help nie net die spoor van die data, maar help organiseer dit in bruikbare formaat. Eenvoudig van onskatbare waarde. Om 'n handelaar vir 'n paar jaar het ek al speel met die idee van die bou van 'n persoonlike handel log dagboek sagteware wat my behoeftes sal pas. Ek is reeds besig / ontwerp / bou vir 'n paar jaar as ek per ongeluk het in ForexSmartTools en weg geblaas Die enigste ding wat ek weg was, was 'n aandele kurwe, maar na die versoek van die idee en verduidelik die toegevoegde waarde is dit 'n paar weke later bygevoeg :-) verlaat my wens lys leeg en ek kon my eie projek te stop: - /. Hul diens is awesome en wat ek persoonlik vind baie waardevol is: ForexSmartTools is ontwerp deur twee handelaars (peule soos hulle dit noem hulle self) Jy sal dit onmiddellik sien soos dit is gefokus op die handel en hoe om die resultate te verbeter en dit is handels - proses gefokus en nie hoe-veel-gadgets-kan-ek-add-vir-my-verkope. Dit in groot kontras van 'n baie sagteware wat daar buite wat is gebou deur 'n slim ingenieur / programmeerder wat sagkens bewus van die saak vereistes, wat net sit 'n paar vensters saam en gooi oor die heining om die aanlyn winkel. Nog 'n groot voordeel is dit slaan jou ambagte PLAASLIKE. Sodat daar geen aanlyn blootstelling van my handel kapitaal, handel dryf of die risiko 'n diens is om hoë kant of gestaak sodat jy met leë hande met 'n beëindig aanlyn-dienste. Nou Ek dont wil negatief oor aanlyn handel logs te wees egter na my mening een keer 'n handelaar begin voltyds handel en miskien ook die handel ander mense geld privaatheid begin baie meer druk op jou keuse van 'n handelsmerk-teken plaas en ook hoe om te verseker jou kliënt privaatheid. So met behulp ForexSmartTools dat sy inligting plaaslike op my hardeskyf was 'n nobrainer :-) en sy meer uitgebreide as enige aanlyn-diens wat ek tot dusver hersien stoor. Die enigste nadeel is daar nie 'n boorling OSX weergawe beskikbaar, maar met behulp van 'n crossover IE7 bottel en die installering van ForexSmartTools en MT4 in dit werk heeltemal fyn. Ive is die gebruik van FST nou vir 2 jaar en nog steeds hou dit 'n baie en kan aanbeveel om elke liggaam wat ernstig is om hul handel te verbeter. Soos Alex Elder noem in sy lesings en sy uitstekende handel boeke: Wys my 'n handelaar met 'n ernstige handel dagboek en ek wys jou 'n wenner. Kry widget kode Forex resensie Forex Performance Toetse Forex Traders Court Forex Trading Onderwys en Gemeenskap Forum Forex Calendar en gereedskap kopieer kopiereg www. ForexPeaceArmy. Alle regte voorbehou. Forex Vrede Army, ForexPeaceArmy, BBV, en die BBV Shield Logo is Alle handelsmerke van die Forex Vrede Army. Alle regte voorbehou onder VSA en die internasionale law. Forex Smart Tools Die Forex Smart Tools Sakrekenaar en Handel Meld is geskep om te help jy 'n intelligente Money Managers en kry jy toegang tot die elite groep wat eintlik maak geld handel forex. Die presiese Money Management wat is die geheim dat alle professionele handelaars weet. Dit verg meer as net 'n groot strategieë, robotte of sein dienste konsekwent winsgewend te wees. Ken die presiese posisie grootte wat jy moet gebruik om jou maksimum verlies aan 'n konstante hou, ongeag hoe groot jou stop verlies is of wat geldeenheid paar wat jy handel dryf. Dit word bereken vir elke handel, op grond van jou risiko instellings profiel, die pit waarde van die geldeenheid paar wat jy handel dryf, en die stop wat jy gestel het. Aangesien ons dit weet by voorbaat kan jy jou posisie grootte maksimeer, sonder om groter risiko as jy van plan is. Dit laat jou ook toe om jou posisie grootte akkuraat te verminder wanneer 'n stop is groter as wat jy gewoonlik handel, en steeds in staat wees om die handel te neem met veiligheid. Die ForexSmartTools Sakrekenaar is ontwerp om jou bates te vertoon in jou eie valuta in egter baie syfers jou makelaar gebruik. It figures vinnig in Bid en vra vir jou en het die vermoë om te bereken in die standaard baie, mini's, micro, makros of eenhede. Vinnige en maklike berekeninge wys jou waar jou stop verlies en winsteikens is en wat hulle sal lyk op jou grafiek. Die sakrekenaar wys jou die persent wins jy staan ​​om te maak, sowel as die persentasie verlies jy sal aangaan indien die handel nie die geval werk. Op hierdie manier, sal jy altyd weet presies hoeveel jy bereid is om te waag vir elke handel is. Ekstra opsies is gebou in vir diegene wat Stop en Recovery strategieë te gebruik, of diegene wat wil om hul Break Selfs vinnig te vind wanneer dit in 'n multi been handel. Die ForexSmartTools Handel Meld is 'n state of the art aanpas Meld wat ontwerp is net vir jou styl van die saak. Dit hou 'n akkurate teken van al die ambagte wat jy neem, deur die dag, week, maand en jaar. Maak jou belasting verslagdoening maklik. Vergelyk jou verskillende strategieë, handel tye van die dag, patrone en kyk wat is die beste vir jou werk. Word jou eie Aanspreeklikheid afrigter. Gebruik die Trade Meld Geprojekteerde Jaarlikse Opgawes bladsy om jou te laat kyk na die toekoms en stel realistiese handel doelwitte. Vir meer inligting gaan na Smart Tools siteForex Smart Tools Die Forex Smart Tools Sakrekenaar en Handel Meld is geskep om te help jy 'n intelligente Money Managers en kry jy toegang tot die elite groep wat eintlik maak geld handel Forex Forex. Die presiese Money Management wat is die geheim dat alle professionele handelaars weet. Dit verg meer as net 'n groot strategieë, robotte of sein dienste konsekwent winsgewend te wees. Ken die presiese posisie grootte wat jy moet gebruik om jou maksimum verlies aan 'n konstante hou, ongeag hoe groot jou stop verlies is of wat geldeenheid paar wat jy handel dryf. Dit word bereken vir elke handel, op grond van jou risiko instellings profiel, die pit waarde van die geldeenheid paar wat jy handel dryf, en die stop wat jy gestel het. Aangesien ons dit weet by voorbaat kan jy jou posisie grootte maksimeer, sonder om groter risiko as jy van plan is. Dit laat jou ook toe om jou posisie grootte akkuraat te verminder wanneer 'n stop is groter as wat jy gewoonlik handel, en steeds in staat wees om die handel te neem met veiligheid. Die ForexSmartTools Sakrekenaar is ontwerp om jou bates te vertoon in jou eie valuta in egter baie syfers jou makelaar gebruik. It figures vinnig in Bid en vra vir jou en het die vermoë om te bereken in die standaard baie, mini's, micro, makros of eenhede. Vinnige en maklike berekeninge wys jou waar jou stop verlies en winsteikens is en wat hulle sal lyk op jou grafiek. Die sakrekenaar wys jou die persent wins jy staan ​​om te maak, sowel as die persentasie verlies jy sal aangaan indien die handel nie die geval werk. Op hierdie manier, sal jy altyd weet presies hoeveel jy bereid is om te waag vir elke handel is. Ekstra opsies is gebou in vir diegene wat Stop en Recovery strategieë te gebruik, of diegene wat wil om hul Break Selfs vinnig te vind wanneer dit in 'n multi been handel. Die ForexSmartTools Handel Meld is 'n state of the art aanpas Meld wat ontwerp is net vir jou styl van die saak. Dit hou 'n akkurate teken van al die ambagte wat jy neem, deur die dag, week, maand en jaar. Maak jou belasting verslagdoening maklik. Vergelyk jou verskillende strategieë, handel tye van die dag, patrone en kyk wat is die beste vir jou werk. Word jou eie Aanspreeklikheid afrigter. Gebruik die Trade Meld Geprojekteerde Jaarlikse Opgawes bladsy om jou te laat kyk na die toekoms en stel realistiese handel doelwitte. Meer funksies van die rekenaar: Gee die gekose geldeenheid paar in óf vier of vyf syfers, wat ooreenstem met die jou makelaars platform (twee of drie syfers vir JPY pare) Een skoon bladsy hanteer al jou valuta pare en verskeie ambagte gelyktydig. As jy van een geldeenheid na 'n ander, is al jou voorheen ingevoer data gered, en herlaai wanneer jy terug na daardie geldeenheid kom. Duidelike Alle knoppie vee die lei skoon vir net dat 'n mens geldeenheid paar. Laat die rekenaar onthou watter kant van die bod en vra wat jy nodig het om op te wees, afhangende van jou handel rigting gaan net die stop jy eintlik sien (soos 'n swaai hoog of laag, 'n bewegende gemiddelde, vorige ondersteuning of weerstand, ens) en die sakrekenaar sal die waarde moet jy eintlik vir jou stop te bereken. Dit sal jou ook vertel wat daardie stop gaan lyk nie, aangesien die helfte van die tyd wat jy kan verlaat op die vra, wat nie direk op die meeste kaarte vertoon, en is moeilik om te onthou op enige grafiek. Sedert die sakrekenaar bere jou stop verlies vir jou, kan jy dit vertel hoeveel pitte buite jou sigbare tegniese stop gebied om te gebruik as 'n buffer, met behulp van die Stop Loss Pad instellings. Dial in jou neem wins doel met 'n handige drop down menu en kyk wat daardie vlak visueel sal lyk op die grafiek (dit onthou bod en vra vir jou, en watter kant van die handel wat jy is op). Beide die ForexSmartTools Sakrekenaar en Handel Meld is vrystaande PC programme. Jou data gestoor word op jou eie rekenaar, so dit is veilig en aan u beskikbaar elke keer as jy die program oopmaak, sonder die gebruik van 'n baie ram. Elke aankoop sluit 2 lisensies, een vir jou skoot bo en een vir jou besigheid rekenaar. Werk met lewendige geldeenhede so pryse is tot op die minuut akkuraat. Bygevoeg kenmerke van die Trade Log: Hou 'n akkurate teken van al die ambagte wat jy neem, deur die dag, week, maand en jaar. Vergelyk jou resultate met jou makelaar en maak seker hul verslae korrek is. Maak belasting tyd maklik. As jy meer makelaars som jou handel 'n nagmerrie kan wees. Die Meld sal jou laat gestandaardiseerde verslae vir elke makelaar te druk. Met gelyke gemak, kan jy sien hoe suksesvol jou ambagte is gebaseer op inskrywing keer, sessie of dag, geldeenheid paar - alles waardes wat geskik is vir jou eie styl van die saak kan wees. Spot patrone wat jy dalk nie anders sien, sodat jy probleme met jou handel stelsel wat lei tot verlore winste op te spoor. Wat gebeur as jy het 'n paar verskillende handel strategieë of inskrywing snellers wat jy gebruik. In jou gedagtes, kan jy dink hulle was almal ewe effektief, maar jy mag dalk verbaas om te verneem dat een van hulle was deurgaans minder winsgewend vir jou as die ander wees. Dit is moeilik, indien nie onmoontlik om te sien sonder om te kyk op al jou ambagte en doen ontleding. Met die handel Meld, sal jy in staat wees om die patrone vinnig raak te sien en easily. About ons met 'n ervare personeel van die bedryf werksaam, Forest Park FX spesialiseer in die skep van persoonlike FX makelaars en handel oplossings vir kleinhandel handelaars, diensverskaffers, institusionele handelaars, geld bestuurders en verskansingsfondse. Forest Park FX bied 'n wye verskeidenheid van waardetoevoeging dienste, insluitend marktoegang deur die wêreld se top Forex makelaars, kontant terug kortings vir kleinhandel handelaars, gebou-tot-spesifikasie handel algoritmes, administratiewe en operasionele ondersteuning vir geld bestuurders en persoonlike likiditeit vir verskansing fondse en 'n hoë volume handelaars. Aan die begin vandag gratis. Hoe werk dit? Brokers betaal ons handelaars voer. Ons deel tot 90 van ons fooi saam met jou. Hoe Forex Kortings Werk Risiko Disclaimer Voordat jy besluit om deel te neem in die Forex mark, moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring en risiko-aptyt. Die belangrikste is, nie geld belê dat jy nie kan bekostig om te verloor. Daar is aansienlike blootstelling aan risiko in enige buite beurs buitelandse valuta transaksie, insluitende, maar nie beperk tot, hefboom, kredietwaardigheid, beperkte regulering beskerming en markonbestendigheid wat wesenlik die prys, of likiditeit van 'n geldeenheid of geldeenheid paar kan raak. Verder het die aged aard van forex beteken dat enige mark beweging 'n ewe proporsionele uitwerking op jou gedeponeer fondse sal hê. Dit kan werk teen jou sowel as vir jou. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n totale verlies van fondse aanvanklike marge kan volhou en verwag word om addisionele fondse te deponeer om jou posisie te behou. Indien u versuim om enige vereiste marge ontmoet, kan jou posisie gelikwideer en jy sal verantwoordelik wees vir enige gevolglike verliese sal wees. Maak met ons 2014 Forest Park FX, LLC. Alle regte voorbehou amp voorwaardes


No comments:

Post a Comment