Sunday, October 16, 2016

Forex Nuttige

Ek maak geld handel forex. Nuttige wenke gebaseer op my ondervinding geword Julie 2015 Status: Lid 20 Posts Hi almal My naam is Vidic, ek is 'n ervare handelaar uit Europa en vandag id graag my handel strategie en ervaring te deel met jou. Daarom is dit al 7 jaar gelede begin het, het ek net begin om handel te dryf vol hoop en verwagtinge aan my kennis toe te pas en kry geld vir dit. Al hierdie Forex en finansiële dinge so aantreklik, kon ek amper voel dit in my hande Ek handel en dan kry ek my geld. Ek verkies my makelaar baie aandagtig en deeglik, ek lees baie oor hoe makelaars geld maak en hoe hulle wil hul kliënte om geld te maak, sowel as in so 'n geval sal hulle verdien, omdat hulle vergoeding is die kommissie aangekla per handel. En wat dink jy gebeur volgende. My eerste ervaring was nie goed nie, glad nie, ek gedeponeer 700 en verloor dit. Jy kan nie eens dink hoe gefrustreerd ek was. Ek geëvalueer die risiko's, ek is die monitering van die mark, so ek moes wen, maar dit het nooit gebeur nie. Wat sou 'n gemiddelde handelaar doen in hierdie situasie Reg Hy sal sy rekening deponeer en open meer ambagte. Maar ek is nie die soort mens nou kan ek sê, ek dink dat alle makelaars is bedrogspul in een of ander manier, hulle verdien, terwyl hul kliënte te verloor, dat die enigste waarheid is daar. Maar ek is nie van gee ups Daarom is na 'n tyd het ek met 'n ander idee. Ek het gedink dat ek in plaas moet verdien van makelaars. Ek het begin met 'n makelaar, en nou kan ek sê dat ek 'n suksesvolle strategie wat nooit verloor, nou kan ek dit met jou deel, want Ive het genoeg geld en nou Im doen ernstige sake. In elk geval hier is my strategie wat jy optel klein of mediumgrootte makelaars, oop rekeninge by hulle deposito so min as 100-500, dan gebruik ek 'n paar truuks en EAS om die stelsel te kul, almal weet hoe om dit te doen, Ek maak ten minste 100 wins, 'n onttrekking versoek, 'n makelaar beslis nie wil hê ek moet betaal, want ek gebruik nie-mark kwotasies of wat ook al. En nou het die show begin. Ek begin om verskeie e-posse, kontak chat ondersteuning te stuur en op, skryf klagtes by reguleerders indien enige, post negatiewe kommentaar oor die hele internet, ek het regtig soos hierdie forex vrede weermag werf, dis 'n gemeenskap van ontevrede handelaars soos ek, wat óf wil afpersing makelaars en kry geld of hulle net geweet het nie oor forex, maar begin om handel te dryf, verloor geld en nou blameer die hele wêreld vir hul verliese Ek is regtig dankbaar om BBV, omdat hul poste word gemodereer, en ek kan sien nou op grond van my ervaring wat hulle goedkeur enigste negatiewe kinders, omdat dis hoe dit werk, en sy koel soos vir my, laat hulle blameer almal makelaars, ongeag die rede Daar is baie hersiening webwerwe van hierdie aard, maar dit is net uitstaande. Jy begin net 'n draad en sê dit makelaar is 'n bedrogspul, en dan kan jy selfs hoef nie om iets te doen, soos nuwe negatiewe poste begin om te verskyn en opspring soos paddastoele oornag. Ek dink dat die meeste poste gevoeg deur hul moderators, Ek is nie seker nie, hulle regtig my te help. Ek kan nie sê dat alle makelaars wat ek probeer om te gaan met hierdie manier uiteindelik het my geld, maar die meeste van hulle het, want sy hul reputasie, iets wat hulle die meeste waardeer. Dis dit, goed sy nie regtig hard, maar soms is dit neem tyd. So as jy ouens het 'n paar vrae, ek sal bly wees bruikbare na answer. How is volume tot 'n forex handelaar Ive nooit regtig baie gedink aan die gebruik van volume in forex. Ek het een keer op soek na dit, maar is vinnig ontmoedig deur die feit dat die wat op forex platforms volume was net die volume vir jou makelaar, eerder as om die hele mark. Is hierdie volume make oorbodig as 'n instrument vir forex handelaars Of is die volume gesien word deur jou makelaar verteenwoordiger van die volume in die hele mark EDIT: Ive net MT4 afgelaai word vanaf 'n tweede makelaar, en blyk dit dat die volume wat deur een makelaar is nie altyd verteenwoordiger van. Afgesien van alles, is die verskil verduidelik deur begin en einde van tyd van 4 uur bars op elke grafiek. Kyk na verskillende voorkoms van die kerse. Beeldmateriaal sal verskillende selfs met prys voer vir beide van hulle kom uit dieselfde makelaar wees. Aangesluit Julie 2012 Status: Lid 430 Posts Hi almal Ongelukkig het die meeste van vakke en boeke oor volume is ongeveer Stock Market en nooit konsentreer op Forex. As jy verwys na die hoeveelheid wat volume verskil van makelaar makelaar, dit is waar, maar dit is soos die van die opening en sluiting van Kerse wat hulle dont wys terselfdertyd Maar daar is 'n probleem vir die gebruik van en die interpretasie van die bedrag van die volumes in verskillende vlakke deur handelaars, byvoorbeeld wanneer die kerse te kry om spesifieke vlakke vir weerkaats terug of die voortsetting van die rigting waarin die bedrag van volume toeneem dit is die kritieke oomblik dat die meeste van die handelaars al bewus daarvan moet wees, wat jy hoef te weet. Daar is baie van die inligting om te weet hoe om volume te gebruik in Forex mark, en weer Ek moet sê daar is 'n paar drade in hierdie webwerf, het hulle so baie goeie inligting uitgereik, maar nie weet hoe om Deel korrek te gebruik in Forex en maak net handelaars teleurgesteld vir die gebruik van hierdie waardevolle tol vir die gebruik in spesifieke tyd, Vlak en so aan as ek tyd het ek probeer om hier te skryf nuttige inligting. vir die gebruik van volume in Forex mark langs jou. Moenie volg iemand elses handel advies blindelings geword November 2013 Status: Lid 144 Posts Ek gebruik volume al hierdie tyd handel, maar met behulp van volume alleen kan nie help om baie, dit sal jy erg verwar. Soos ek dit verstaan, sy beste gebruik as bevestiging van die aanvanklike ontleding. Byvoorbeeld, as jy het besluit dat 'n ommekeer is geneig om te voorkom, dan volume moet afneem. Is dit korrek volume Telling van bosluis. Teen daardie telling weet ons die bedrag van entoesiasme in sekere prysvlak. As die prys met 'n lae volume veral lae, waarom jy dit koop van die prys met 'n lae volume is 'n teken 'n ommekeer is op die pad. Deel sal anders lyk as jou makelaar met behulp van 'n goedkoop en bedrogspul bediener. Veral volume kan 'n goeie aanduiding van jou makelaar voorneme wees. Het hulle manipuleer paar DMA makelaar / ECN sal goed wees. Kyk die ECN makelaar. Die volume sal byna dieselfde wees. Maar nie DMA / ECN makelaar Ek sit nooit my geld aan 'n goedkoop en. Dankie vir die reaksie. Kan jy raai enige Britse makelaars hoer geneig om betroubare volume data voorsien Die 2 demo rekeninge Ive gebruik is met Alpari en FXCM. Is een van dié makelaars wat jy Ive sou vertrou nooit werklik gegee baie gedink aan die gebruik van volume in forex. Ek het een keer op soek na dit, maar is vinnig ontmoedig deur die feit dat die wat op forex platforms volume was net die volume vir jou makelaar, eerder as om die hele mark. Is hierdie volume make oorbodig as 'n instrument vir forex handelaars Of is die volume gesien word deur jou makelaar verteenwoordiger van die volume in die hele mark EDIT: Ive net MT4 afgelaai word vanaf 'n tweede makelaar, en blyk dit dat die volume wat deur een makelaar is nie altyd verteenwoordiger van. Op sy eie mooi nutteloos, punt leeg. In forex, of in enige mark Is daar enige omstandighede waarin jy glo dat volume kan nuttig Forex meestal. geen gesentraliseerde mark. die volume jy op jou platform is net die som van jou makelaar. As jy 'n paar bedryfsleiers kyk jy dalk 'n effense idee wat jy kan help in langer termyn soos daaglikse en bo kry. Die ware jakob is, daar is te veel swaai groot Dicks rondom aangaan agter die geslote deure in Forex mark, wat 'n enkele ontleding kwesbaar maak, vaar dit in n neutedop. dit is hoekom dit 'n moeilike mark konsekwent op te wees en vereis veelsydigheid van handelaars kant om die geringste kans het as psychy is almal daar. So moet tag-span dit en nie naby dit met net een spesifieke ding wat ek neem aan jou te vra oor hier. Passie, voortduur, Geduld, Beskerm Dankie vir die reaksie. Kan jy raai enige Britse makelaars hoer geneig om betroubare volume data voorsien Die 2 demo rekeninge Ive gebruik is met Alpari en FXCM. Is een van dié makelaars wat jy sal vertrou Terwyl ek kan nie praat vir ander makelaars, FXCM bied kliënte met nie net Merk Deel, maar ook Real Deel en Transaksies aanwysers. Soos jy kan sien van 'n 1-minuut grafiek hieronder van die onlangse ECB aankondiging Theres beslis 'n korrelasie tussen Real Deel (bo), merk Deel (middel) en Transaksies Deel (onder). Daar is egter opvallend verskille wanneer daar 'n groot styging in reële handel volume. Dit blyk uit 'n beperking met regmerkie volume in dat dit geen manier om wanneer 'n groot hoeveelheid van die volume verhandel teen 'n enkele prys, want dit slegs as 'n enkele blok sou word getel. Real Deel en Transaksies aanwysers kan dus 'n nuwe perspektiewe op wat handelaars doen tydens groot nuusgebeure, veral omdat hulle selfs werk op 1 minuut kaarte. Real Deel wys jou hoeveel geld eenhede verhandel transaksies wys jou hoeveel kliënt bestellings uitgevoer Merk Deel wys jou hoeveel keer die prys opgedateer is die volume gesien word deur jou makelaar verteenwoordiger van die volume in die hele mark Om jou 'n idee van die verhouding te gee van die totale kleinhandel volume verteenwoordig deur FXCMs werklike volume aanwysers, hieronder is 'n tafel te vergelyk ons ​​kleinhandel volume aan dié van ander forex makelaars. Die getoon getalle is in miljarde dollars. bo die statistieke is uit die bedryf verslag Forex magnate vir K4 2011. Ek sou iets meer onlangse post, maar dis die laaste verslag dis beskikbaar vir nie-intekenaars. Ek hoop dat die skrywers gewoond omgee vir my duidelik gemaak dat selfs hul jongste verslag vir K4 2013 bevestig FXCMs lei oor die ander bo in terme van maandelikse handel volume hoewel gelys maatskappye, soos u waarskynlik weet, volumes was af oor die raad in 2013 as gevolg van laer wisselvalligheid . Groot onderwerp Terwyl ek vir ander makelaars kan nie praat nie, FXCM bied kliënte met nie net Merk Deel, maar ook Real Deel en Transaksies aanwysers. Soos jy kan sien van 'n 1-minuut grafiek hieronder van die onlangse ECB aankondiging Theres beslis 'n korrelasie tussen Real Deel (bo), merk Deel (middel) en Transaksies Deel (onder). Daar is egter opvallend verskille wanneer daar 'n groot styging in reële handel volume. Dit blyk uit 'n beperking met regmerkie volume in dat dit. Op grond van die FXCM inligting het ons 15000000000 daaglikse wat veronderstel is om jou insig oor 5000000000000 daaglikse gee. Selfs as jy in staat is om al die beskikbare volume kombineer was dit sou wees 75000000000. Nie genoeg IMHO. Selfs as jy gaan na aandele waar volume is veronderstel om te wees quotrealquot dit kan en dit is gemanipuleer deur die groot spelers. Maar as jy glo en geld te maak uit dit goed vir you. Do jy jouself beskou as 'n geskoolde individuele wanneer dit kom by finansies As jy sê ja, moet jy meer oor buitelandse valuta uit te vind. Die forex mark kan jy een geldeenheid verruil vir 'n ander. Jy kan groot winste maak as jy kies om die regte transaksies. Gaan deur die volgende wenke om meer oor buitelandse valuta uit te vind. Om goed te doen in forex. outomatiseer jou handel so veel as wat jy moontlik kan. Dit verminder die rol van emosies in die handel proses. Dit beteken nie dat jy 'n buitelandse valuta robot moet benut, maar dat jy moet seker maak jou reaksies op gebeure in die mark volg 'n ondersoek patroon. Handel in die buitelandse valuta markte kan 'n goeie manier om 'n paar ekstra geld te verdien uit besparings wat anders daar dalk sit nie. Maar it8217s 'n ingewikkelde en verwarrende mark. Jy don8217t wil in die handel, terwyl onvoorbereid te gaan of you8217ll geld verloor. Check uit hierdie wenke en advies oor buitelandse valuta handel. Sodra jy 'n ordentlike wins gemaak het, beweeg na die volgende handel. Terwyl dit is goed om jou wins te hardloop vir 'n kort tyd, as jy gulsig kry en laat dit gaan te lank sal jy alles wat jy opgedoen het te verloor. Laat jouself toe om 'n bietjie minder wins te maak om te verseker dat wins te hou. As jy is besig om al die beleggingsopsies wat beskikbaar is om jou op 'n sekere punt in die tyd wat jy moet net die buitelandse valuta mark te oorweeg. Die buitelandse valuta mark bied die geleentheid om handel te dryf ten alle ure van die dag, en op marges wat ander beleggingsmarkte don8217t aanbod. Hier is 'n paar nuttige wenke wat jou kan help enigiemand die oorweging of reeds betrokke by Forex. Een van die belangrike punt om in gedagte te hou met handel forex is dat daar niks is vir seker. Dit is belangrik om in gedagte te hou, sodat jy jouself kan voorberei vir mislukking en moontlik handel op 'n wyse wat die minste bedrag van die skade finansieel inflicts op jou. Jy moet 'n duidelike plan van hoeveel risiko jy kan toelaat en nog steeds bo-op. Baie individue is gretig om handel te dryf op die buitelandse valuta mark. Die idee van 'n vinnige ambagte en 8220easy8221 geld is nogal aantreklik. Trading is nie so eenvoudig soos dit lyk egter en die verkeerde beweeg kan kos duisende. Voordat jy begin om handel te dryf, hier is 'n paar wenke om jou te kry af na regs begin. As jy op soek na 'n suksesvolle buitelandse valuta handelaar wees, is dit belangrik dat jy besef hoeveel van 'n risiko wat jy finansieel kan neem. Een van die beste dinge oor buitelandse valuta is wat jy kan begin met 'n paar honderd dollar, maar mense wat meer geld te belê het 'n beter kans voordeel. So bepaal jou persoonlike risiko voordat hy by sodat jy don8217t beland kort changed. Fibo masjien Pro Review Fibo masjien Pro Welkom jy my Fibo masjien Pro Review Vandag, sou ek graag 'n nuwe metode wat help voer jy wins maak sonder veel tyd mors , geld en moeite genoem Fibo masjien. As jy wil meer inligting te kry oor hierdie produk, dont ignoreer my eerlike resensie. In hierdie Fibo masjien Pro Review, gaan ek die beduidende en noodsaaklike inligting oor Fibo masjien Pro, insluitend die oorsig, spesiale funksies, en voordele te voorsien. Hier is die besonderhede wat jy kan aangaan. FIBO MACHINE PRO OORSIG: OORSIG Produk: Fibo masjien Pro Skepper: Karl Dittmann Fibo masjien Pro is die nuutste aanduiding dat jou vertel waar om sowel betree as waar om af te sluit vir die maksimum wins deur uitstal Smart Fibonacci vlakke op jou grafiek. En Fibonacci is 'n spesiale ry getalle wat in staat is om gebruik te word op verskeie maniere is maar dit werk baie goed in Forex. Fibo masjien Pro produk gebruik die Fibonacci-vlakke te onregverdige voordeel gee met elke handel vir jou. Die uiteindelike formule wat gebruik word in Fibo masjien Pro kombineer Fibonacci nommers ry met die spesiale unieke formules, handel geheime asook die mees winsgewende sein vlakke vir jou te skep. Dit is 'n ingewikkelde sagteware binne die werklike kode, wat is 'n eenvoudige en maklik om inligting deur die eindgebruiker ontvang. Fibo masjien Pro is ontwerp om jou te help die wins in die vinnigste en mees doeltreffende manier te genereer. Dit is toegerus met 'n splinternuwe V2.0 Informer te help om meer ambagte te wen. Dit V2.0 Informer toon huidige paar, intreevlak, stop verlies vlak, tyd, drie verskillende vlakke van die neem van wins, tendens rigting, tendens krag en so aan. Opvallende kenmerke van FIBO MACHINE PRO Fibo masjien Pro sal nooit verf en sy sein sal nie verander nie. Dus, sal dit die slimste belegging wat jy nodig het om te maak geword. Dit het geen leerkurwe, laat jou eerste suksesvolle handel op die oomblik. Jy sal meer vrye tyd te hê, want jy net nodig het om slegs 'n paar minute per dag verhandel. Ook, het jy nie hoef te raaiwerk, want alles sal bereken word vir jou. Jy moet net die seine te volg. Jy sal drie vlakke van die neem van wins na jou persoonlike wins teiken asook jou handel styl pas te kry. Fibo masjien Pro het 'n spesiale waarskuwings stelsel wat jy kan staatmaak op. Dit is die rede waarom jy moet hierdie handel geleentheid ignoreer nie. Hoe kan dit sagteware te verskaf wins vir jou Fibo masjien Pro is gebou om goed te werk op M15, M30, H1, H4 amp en hierdie kragtige Fibonacci aanwyser kan ingestel word en vergeet wins so maklik soos 1-2-3. Met hierdie aanwyser, kan jy die groter wins te maak sonder om veel tyd, geld en moeite te belê. Jy kan ook 42 Pips op GBP / USD M15. Dit wys jou super akkurate Stoploss, Entry en 3 vlakke van die neem van wins uit te kies. Al wat jy hoef te doen is om 'n handels - en wag vir jou wins. Fibo masjien Pro uitblink in die opwekking van die wins en het 'n gebruikersvriendelike koppelvlak. Dit sal die belangrikste stukkie inligting gee met die kleurvolle vlakke: Intreevlak, stop verlies vlak en 3 vlakke van die neem van winste. Veilige Neem Wins: Dit is geskik vir mense wat die nuwe handelaars, want dit bied die veiligste en maklik om te handel styl te beheer. Medium Neem Wins: Dit is die progressiewe vlak van die veilige vlak. Wanneer jy 'n suksesvolle handel het, kan dit die handel af wat jy wil wees. Aggressiewe Neem Wins: As jy wil ernstige wins te kry, is hierdie vlak weggee vir julle. En die groot winste wag jy VOORDELE VAN FIBO MACHINE Pro jy sal ontvang 'n toevoeging eienskap is die aanpasbare sein waarskuwings stelsel. Dit stel jou in staat om in kennis gestel word van enige nuwe handelsmerk geleentheid. Jy is in staat om informant uitstallings te sien die sleutel data wat jou handel winsgewend en maklik terselfdertyd. As jy wil om handel te dryf met Fibo masjien Pro, sal jy die beste gehalte en beskikbaar brandstof sit in jou voertuig en jou reis gaan 'n gladde een sonder die afbreek van wees. Jy kan probeer om op 'n demo rekening totdat jy sien dat dit jou wins kan maak, dan, jy in staat is om oor te skakel na 'n ware rekening is. Fibo masjien Pro sal ook volle ondersteuning met die opstel en implementering van Fibo masjien Pro, algemene handel ondersteuning, geld bestuurstrategie en tegniese navrae. In nuwe weergawe van informant stelsel, jy is in staat om verskillende vlakke van die neem van wins die sleutel data vertoon reg op jou grafiek te kies en te geniet. Naas, as jy koop Fibo masjien Pro, sal jy 'n 60-dae geld terug waarborg ontvang. Daarom, as jy nie gelukkig is na die gebruik van hierdie sagteware, jy kan dit terug en kry jou geld terug sonder om te vra 'n vraag. GEVOLGTREKKING Soos jy kan sien uit die Fibo masjien Pro Review, dit is die mees bruikbare produk vir online bemarkers en sakelui om die maksimum wins te maak en die bevordering van jou besigheid. As jy Fibo masjien vandag koop op my site, kan jy die spesiale bonus gryp. Hurry up Laat bestel nou: Gee my jou kommentaar as jy enige vrae het. Ek sal probeer om so gou as moontlik te antwoord. Dankie vir die lees oor my Welkom by my webwerf. My naam is Peter, Ek is van ons. Ek skep hierdie webwerf om jou te voorsien van die eerlike resensie produk, om mense te help om 'n ingeligte besluit voordat hulle hierdie produk te koop. Jy weet. Daar is 'n baie bedrogspul produkte op die internet. Dit nie maklik om te weet watter produk bedrogspul of wettig. Om die waarheid te toe ek begin eerste evaluering van produkte sy so moeilik. Met tyd het ek 'n baie ondervinding in evaluering van die produk en analise verkry ten einde onbevooroordeelde resensies te lewer vir ons kliënte. Beste verband Recent Posts Onlangse Kommentaar Argiewe CategoriesForex Online Trading Systems Die globale markte forex behels groot bedrag transaksies elke minuut. Deesdae, met die internet tegnologie om groot hoeveelhede inligting oor buitelandse valuta te kommunikeer terselfdertyd die mees afgeleë dele van die wêreld, wat deelneem aan buitelandse valuta nie die geval lyk so vergesog. Forex aanlyn handel stelsels is beskikbaar om 'n akkurate ontleding verskaf en daar is 'n goeie voorspelling gereedskap om verliese te minimaliseer en te optimaliseer wen beleggings. Forex aanlyn handel stelsels waarborg 'n Geoktrooieerde assessering van die mark plekke op die opening en sluiting van tye. Sedert forex handel is basies 'n spekulatiewe besigheid, tariewe wissel geweldig, wat 'n betroubare metode bepaal die volgende stap. Dit is 'n hulpmiddel om jou te help die uitdaging van forex te bemeester. Vir meer inligting oor buitelandse valuta terme en reëls ken, om te kyk na waar jy gratis forex aanlyn handel stelsels kan kry of skep 'n gratis mini rekening om jou belegging te sit om te oefen, kliek op die inhoud in die spyskaart vir 'n maklike en akkurate tutoriaal geskep deur forex spesialis makelaars vir voldoening aan die nuuskierigheid van amateurs en die vereistes van meer gevorderde gebruikers sowel. Dateer jouself met 'n konstante nuus, check die kaarte en kwotas, lees die forex aanlyn handel stelsels resensies en begin belê. voorafbetaalde kaarte - maagd voorafbetaalde kredietkaart jou beste vriend wanneer jy af te vakansiedae. Gewilde Stories Die konsep van binêre of elektroniese keuses is 'n bietjie anders as die tipiese buitelandse valuta of aandelemark spekulasie. Hier die beleggers spekuleer oor te klim of val voorraad pryse, aandelemark indekse, bates of geld binne 'n pre-gedefinieerde termyn van die opsie. Daar is baie voordele aan handel Forex, so dit is nie verbasend waarom so baie mense wil in die forex valuta handel besigheid te gaan. As jy wil alles wat jy kan oor hierdie tipe van besigheid leer, moet jy oorweeg om 'n forex onderwys. Met verloop van tyd, met kennis en strategieë, jy kan 'n klomp geld uit geldeenhede verdien. Baie handelaars is steil in die forex mark sonder 'n voldoende agtergrond oor die mark hulle hulself steeds in. Teen die tyd dat hulle reeds hierdie groot fout besef, is hulle geld en tyd reeds vermors. Dit maak die saak vir die belangrikheid daarvan om 'n opvoeding in verband met forex. 'N forex mini rekening is ideaal vir forex handelaars wat dit nie genoeg geld om 'n gereelde handel rekening wat normaalweg kos 'n paar duisend dollars te kry. Behalwe dat, kan beginners in forex n forex mini-rekening gebruik om hul forex strategieë in 'n ware handel situasie probeer sonder om bekommerd te wees oor die groot verliese.


No comments:

Post a Comment