Tuesday, October 11, 2016

Accounting Entries For Non Qualified Stock Options

ESOs: Rekeningkunde vir Werknemer Stock Options Deur David Harper Relevansie bo Betroubaarheid Ons die warm debat oor die vraag of maatskappye werknemer voorraad opsies moet uitgawestaat nie sal heroorweeg. Ons moet egter twee dinge te vestig. Eerstens, die kenners by die Financial Accounting Standards Board (FASB) wou opsies afskrywing sedert rondom die vroeë 1990's nodig. Ten spyte van politieke druk, het afskrywing min of meer onvermydelik wanneer die International Accounting Board (IASB) dit vereis as gevolg van die doelbewuste druk vir konvergensie tussen VS en internasionale rekeningkundige standaarde. (Vir verwante leesstof, sien Die omstredenheid oor Opsie afskrywing.) Tweedens, onder die argumente is daar 'n wettige debat oor die twee primêre eienskappe van rekeningkunde inligting: relevant en betroubaarheid. Finansiële state uit te stal die standaard van relevansie wanneer hulle sluit alle wesenlike koste aangegaan deur die maatskappy - en niemand ernstig ontken dat opsies is 'n koste. Berig koste in finansiële state te bereik die standaard van betroubaarheid wanneer hulle gemeet in 'n onbevooroordeelde en akkurate wyse. Hierdie twee eienskappe van relevansie en betroubaarheid bots dikwels in die rekeningkundige raamwerk. Byvoorbeeld, is Real Estate teen historiese koste as gevolg historiese koste is meer betroubaar (maar minder relevant) as markwaarde - dit wil sê, kan ons meet met betroubaarheid hoeveel is bestee om die eiendom te bekom. Teenstanders van afskrywing prioritiseer betroubaarheid, aan te dring dat die opsie koste kan nie gemeet word met 'n steeds akkuraatheid. FASB wil prioritiseer relevansie, glo dat dit ongeveer korrek in die bewaring van 'n koste is belangriker / korrekte as om juis verkeerd in geheel weglating nie. Openbaarmaking Vereiste maar nie erkenning Nou Vanaf Maart 2004 het die huidige reël (FAS 123) vereis openbaarmaking maar nie erkenning. Dit beteken dat opsies kosteberamings moet openbaar gemaak word as 'n voetnoot, maar hulle het nie erken word as 'n uitgawe op die inkomstestaat, waar hulle wins (inkomste of netto inkomste) sal verminder. Dit beteken dat die meeste maatskappye eintlik rapporteer vier verdienste per aandeel (VPA) getalle - tensy hulle vrywillig kies om opsies te erken as honderde reeds gedoen het: Op die Inkomstestaat: 1. Basiese EPS 2. verwaterde VPA 1. Pro Forma basiese VPA 2. Pro forma verwaterde VPA verwaterde VPA Vang 'n paar opsies - dié wat Ou en in die geld om 'n belangrike uitdaging in die berekening van VPA is potensiële verwatering. Spesifiek, wat doen ons met 'n uitstekende, maar un-uitgeoefen opsies, ou opsies is in die vorige jaar toegestaan ​​wat kan maklik omskep word in gewone aandele te eniger tyd (Dit geld nie net voorraad opsies, maar ook omskepbare skuld en 'n paar afgeleides.) Verwaterde EPS probeer om hierdie potensiële verwatering vang deur die gebruik van die tesourie-effekte metode hieronder geïllustreer. Ons hipotetiese maatskappy het 100,000 gewone aandele uitstaande, maar het ook 10,000 uitstaande opsies wat almal in die geld. Dit wil sê, hulle toegestaan ​​met 'n 7 uitoefeningsprys maar die voorraad het sedertdien gestyg tot 20: Basiese verdienste per aandeel (netto inkomste / gewone aandele) is eenvoudig: 300000/100000 3 per aandeel. Verwaterde verdienste per aandeel gebruik die tesourie-effekte metode om die volgende vraag te beantwoord: hipoteties, hoeveel gewone aandele sal uitstaande wees indien al in-die-geld-opsies vandag uitgeoefen In die hierbo bespreek byvoorbeeld die oefening alleen sal 10.000 gewone aandele aan die voeg basis. Tog sou die gesimuleerde oefening die maatskappy voorsien met ekstra kontant: oefening opbrengs van 7 per opsie, plus 'n belastingvoordeel. Die belastingvoordeel is 'n ware kontant omdat die maatskappy kry om sy belasbare inkomste deur die opsies wins te verminder - in hierdie geval, 13 per opsie uitgeoefen. Hoekom Omdat die IRS gaan belasting in te samel van die opsies houers wat gewone inkomstebelasting betaal op dieselfde gewin. (Let asseblief op die belastingvoordeel verwys na nie-gekwalifiseerde voorraad opsies. Sogenaamde aansporing voorraad opsies (ISOs) mag nie belastingaftrekbaar vir die maatskappy wees, maar minder as 20 van opsies toegeken is ISOs.) Kom ons kyk hoe 100,000 gewone aandele word 103900 verwaterde aandele onder die tesourie-effekte metode, wat, onthou, is gebaseer op 'n gesimuleerde oefening. Ons aanvaar die uitoefening van 10,000 in-die-geld-opsies hierdie self voeg 10,000 gewone aandele aan die basis. Maar die maatskappy kry terug oefening opbrengs van 70.000 (7 uitoefeningsprys per opsie) en 'n kontant belastingvoordeel van 52.000 (13 gewin x 40 belastingkoers 5.20 per opsie). Dit is 'n yslike 12.20 kontant korting, so te sê, per opsie vir 'n totale korting van 122,000. Om die simulasie voltooi, neem ons al die ekstra geld gebruik om aandele terug te koop. Teen die huidige prys van 20 per aandeel, die maatskappy koop terug 6100 aandele. Om op te som, die omskakeling van 10,000 opsies skep net 3900 netto bykomende aandele (10,000 opsies omskep minus 6100 terugkoop aandele). Hier is die werklike formule, waar (W) huidige markprys, (E) uitoefeningsprys, (T) belastingkoers en (N) aantal opsies uitgeoefen: Pro Forma EPS vang die Nuwe opsies toegeken Gedurende die jaar het ons hersien hoe verwaterde EPS vang die effek van vorige jare toegestaan ​​uitstaande of ou in-die-geld-opsies. Maar wat doen ons met opsies in die huidige fiskale jaar as vanselfsprekend aanvaar dat nul intrinsieke waarde het (dit is, die aanvaarding van die uitoefeningsprys is gelyk aan die aandele prys), maar is duur tog, want hulle het tydwaarde. Die antwoord is dat ons gebruik 'n opsies-waardasiemodel te gebruik om 'n kosteberaming om 'n nie-kontant koste wat verminder berig netto inkomste te skep. Terwyl die tesourie-effekte metode die noemer van die VPA verhouding verhoog deur die toevoeging van aandele, pro forma afskrywing verminder die teller van EPS. (Jy kan sien hoe afskrywing nie dubbele telling soos sommige voorgestel: verwaterde VPA inkorporeer ou opsies toelaes terwyl pro forma afskrywing nuwe toekennings sluit.) Ons kyk na die twee voorste modelle, Black-Scholes en binomiaal, in die volgende twee paaiemente van hierdie reeks, maar die uitwerking daarvan is gewoonlik 'n billike waarde skatting van koste wat enigiets tussen 20 en 50 van die aandele prys te produseer. Terwyl die voorgestelde rekeningkundige reël vereis afskrywing is baie gedetailleerde, die kop is billike waarde op die toekenningsdatum. Dit beteken dat FASB wil maatskappye vereis om die opsies te skat billike waarde ten tyde van die toekenning en rekord (erken) dat koste op die inkomstestaat. Kyk na die illustrasie hieronder met dieselfde hipotetiese maatskappy het ons gekyk na bo: (1) Verwaterde verdienste per aandeel is gebaseer op die verdeling aangepas netto inkomste van 290,000 in 'n verwaterde aandeel basis van 103900 aandele. Maar onder pro forma, die verwaterde aandeel basis kan anders wees. Sien ons tegniese nota vir verdere besonderhede. In die eerste plek kan ons sien dat ons nog gewone aandele en verdun aandele, waar verwaterde aandele na te boots die uitoefening van voorheen toegestaan ​​opsies. In die tweede plek het ons verder aanvaar dat 5000 opsies toegestaan ​​in die huidige jaar. Kom ons neem aan ons model skat dat hulle die moeite werd om 40 van die 20 aandele prys, of 8 per opsie. Die totale koste is dus 40,000. Derde, aangesien ons opsies gebeur frokkie Cliff in vier jaar, sal ons die koste amortiseer oor die volgende vier jaar. Dit is boekhoudingen wat ooreenstem met die beginsel in aksie: die idee is dat ons werknemer sal die verskaffing van dienste oor die vestigingstydperk, sodat die koste kan versprei word oor daardie tydperk. (Hoewel ons dit nie het geïllustreer, maatskappye toegelaat word om die koste in afwagting van opsie verbeurings weens werknemer beëindigings verminder. Byvoorbeeld, kan 'n maatskappy voorspel dat 20 van opsies toegeken word verbeur en dienooreenkomstig verminder die koste.) Ons huidige jaarlikse koste vir die opsies toekenning is 10,000, die eerste 25 van die 40000-uitgawe. Ons aangepas netto inkomste is dus 290,000. Ons verdeel dit in beide gewone aandele en verdun aandele aan die tweede stel pro forma verdienste per aandeel getalle te produseer. Dit moet openbaar gemaak word in 'n voetnoot, en sal heel waarskynlik vereis erkenning (in die liggaam van die inkomstestaat) vir die fiskale jaar wat begin ná 15 Desember 2004 'n Finale Tegniese Nota vir die Brave Daar is 'n tegniese punt dat sommige melding verdien: ons gebruik dieselfde verwaterde aandeel basis vir beide verwaterde VPA berekeninge (berig verwaterde VPA en pro forma verwaterde VPA). Tegnies, onder pro forma verwaterde ESP (item iv op die bogenoemde finansiële verslag), is die aandeel basis verder verhoog deur die aantal aandele wat kan gekoop word by die VN geamortiseer vergoeding koste (dit is, bykomend tot die opbrengs uit te oefen en die belastingvoordeel). Daarom, in die eerste jaar, as net 10,000 van die 40.000 opsie koste is aangekla, die ander 30.000 hipoteties kan 'n bykomende 1500 aandele (30,000 / 20) terug te koop. Dit - in die eerste jaar - lewer 'n totale aantal verwaterde aandele van 105400 en verwaterde verdienste per aandeel van 2,75. Maar in die vierde jaar, alle ander faktore gelyk is, die 2.79 hierbo sou korrek wees as ons reeds sou klaar afskrywing die 40.000. Onthou, dit is net van toepassing op die pro forma verwaterde VPA waar ons afskrywing opsies in die teller Gevolgtrekking afskrywing opsies is bloot 'n beste-pogings probeer om te skat opsies kos. Voorstanders is reg om te sê dat opsies is 'n koste, en tel iets is beter as die tel niks. Maar hulle kan nie eis koste raming is akkuraat. Oorweeg ons maatskappy hierbo. Wat gebeur as die voorraad duif tot 6 volgende jaar en daar gebly Toe die opsies sou heeltemal waardeloos wees, en ons koste raming sou uitdraai om aansienlik oorbeklemtoon terwyl ons VPA sou word onderskat. Aan die ander kant, as die voorraad beter as wat verwag is gedoen, ons EPS getalle wouldve is oorbeklemtoon, want ons koste wouldve blyk te wees onderskat. Skryf in vir die Persoonlike Finansies nuusbrief waartoe finansiële produkte die beste by jou lifestyleThe volgende artikel aangepas en herdruk van die MampA belasting Verslag, Vol bepaal. 9, No 10, Mei 2001 Panel Uitgewers, New York, New York. Belasting-en rekeningkundige PRIMER VIR NONQUALIFIED voorraad opsies Deur Robert W. Wood, San Francisco Die meeste van ons in die belasting veld verstaanbaar fokus op die belastinghantering (eerder as rekeningkundige hantering) van 'n bepaalde kwessies wat MampA. 'N Voorbeeld sou wees voorraad opsies, of nonqualified opsies of aansporing voorraad opsies (ISOs). Of glo ons die belastingvoordele van ISOs is so groot soos hulle gekraak het om te wees, dit is beslis onbetwiste dat daar 'n aantal van kwalifikasie beperkings op ISOs dat hulle onaantreklik vir baie omstandighede. ISOs, byvoorbeeld, is onderhewig aan baie goedkeuring vereistes, tydsberekening en duur vereistes, oefening reëls, persentasie toetse, en 'n hele klomp ander beperkings (die groot kategorieë van wat hieronder gelys). Vir hierdie en ander redes, nonqualified opsies vorm die grootste deel van die opsies rond dryf korporatiewe Amerika. Rekeningkunde Belangrike ook Hoewel die meeste belasting prokureurs is vaagweg bewus dat daar verdienste aanklag implikasies van aandele-opsies (en ISOs in die besonder), het baie nie ernstig gedink oor hierdie rekeningkundige reëls in enige detail. Die volgende primer ( 'n mengsel van belasting plus rekeningkundige reëls) behoort tot daardie gebrek reg te stel. Rekeningkunde vir Nonqualified Options Nonqualified opsies (NSOs) is die beste gedefinieer deur uitsluiting. Hulle sluit alle opsies wat nie aan die spesifieke vereistes vir ISOs. NSOs mag gelyk in ruil vir hul dienste aan beide werknemers en nonemployees toegestaan ​​(so onafhanklike kontrakteurs of konsultante is okay). Daar is geen beperking op die opsies, maak dit oneindig buigsaam. Die belasting reëls is redelik eenvoudig. NSOs in verband met die verrigting van dienste verleen is nie belasbaar wanneer toegestaan, tensy hulle 'n geredelik-bepaalbare billike markwaarde te voer. NSOs met 'n maklik-bepaalbare billike markwaarde is oor die algemeen slegs diegene verhandel op 'n gevestigde sekuriteite mark. Wanneer 'n NSO uitgeoefen en voorraad ontvang word, is die houer belas word op die verskil tussen die prys betaal vir die aandele prys (die opsie uitoefen prys) en die markwaarde. Hierdie behandeling van toepassing ongeag of die optionholder hang op die voorraad na die oefening of onmiddellik verkoop dit. Sien Reg. sect1.83-7 (a). Sien ook Inkomstediens Regerende 78-175, 1978-1 C. B. 304. Die inkomste uit die uitoefening van die opsies is nie net inkomste nie, maar maak vergoeding vir dienste. Sien Reg. sect1.83-7 (a). So, belasting diens (en weerhouding reëls) van toepassing. 'N goeie deel van die NSO beplanning behels probeer om hierdie gewone inkomste / vergoeding reël voorkom. 'N uitsondering bepaal dat inkomste nie sal erken op die datum waarop die NSO uitgeoefen as die ontvang voorraad is onderhewig beide 'n aansienlike risiko van verbeuring, en is overdraagbare. In hierdie geval, sal die ontvanger van die voorraad nie belas word tot een van hierdie twee toestande verval. I. R.C. sect83 (a). 'N uitsondering op hierdie reël vir NSOs geld waar die werknemer verkies om die waarde van die opsie in inkomste op die datum van toekenning sluit, selfs al is dit onderhewig aan 'n aansienlike risiko van verbeuring. Die werknemer maak 'n Artikel 83 (b) verkiesing, 'n een-bladsy vorm wat in wese sê ek wil nou belas word. Voorspelbaar, is hierdie vorms tipies geliasseer net waar die waarde van die opsie (gewaardeer sonder inagneming van die beperkings op die keuse) is baie laag, of in sommige gevalle nul. Dit is lank reeds so dat 'n tradisionele doel van 'n 83 (b) verkiesing is aggressief: om so min as moontlik te neem in inkomste as gewone inkomste. Dan, voila, uit hoofde van die Artikel 83 (b) verkiesing, die balans (wat uiteindelik gerealiseer wanneer die opsie uitgeoefen word en die voorraad is later verkoop) sal almal kapitaalwins. Die aanvaarding van die voorraad word gehou vir die nodige hou tydperk, sal dit langtermynkapitaalgroei wins wees. Verder, uit hoofde van die Artikel 83 (b) verkiesing het plaasgevind, die tydsberekening van die belasting sal verskil. Sommige klein bedrag van belasting (of in sommige gevalle selfs nul) mag betaalbaar ten tye van die Artikel 83 (b) verkiesing gemaak word. As die verkiesing gemaak word, sal die uitoefening van die opsies nie 'n belasbare gebeurtenis. In plaas daarvan, sal die oefening net 'n aankoop (meer soos die ISO reëls wat hieronder bespreek word), maar die verspreiding tussen die opsie uitoefen prys en die destydse waarde van die voorraad nie inkomste uitmaak. Al hierdie dinge maak die Artikel 83 (b) verkiesing 'n redelik nifty toestel. Voordat ons verder gaan, net 'n paar waarsku oor 83 (b) verkiesings. Eerstens, net omdat 'n NSO het 'n nul waarde beteken nie dat 'n 83 (b) verkiesing is nie nodig as jy wil hê dat die potensiële wins in kapitaalwins omskep. Die IRS het 'n lang suksesvol aangevoer (en die negende Circuit, ten minste, het ingestem) dat 'n 83 (b) verkiesing verslagdoening nul waarde ten einde 'n nul waarde opsie te omskep in 'n kapitaalwins bate moet geliasseer word wanneer die opsie later uitgeoefen . Sien Alves v. Kommissaris, 79 T. C. 864 (1982), affd. 734 F.2d 478 (9 Cir. 1984). Nog 'n punt ongeveer 83 (b) verkiesings verdien vermelding, omdat so baie foute hier gemaak mdash insluitend deur professionele persone. 'N 83 (b) verkiesing moet gedoen word binne 30 dae na die toestaan ​​van die beperkte eiendom (in hierdie geval, die opsies). Die verkiesing moet ingedien word binne hierdie tydperk van 30 dae, en 'n afskrif van die verkiesing moet saam met die belastingbetalers terug vir die jaar waarin die opsies toegestaan. Ek dont nogal weet wat die IRS doen met 83 (b) verkiesing (dalk gaan hulle in 'n swart gat iewers), so 'n paar kan argumenteer dat hierdie 83 (b) die indiening en tydsberekening mandaat mag geen tande het. Tog sou ek beslis wil bewys dat ek betyds was geliasseer die 83 (b) verkiesing om te verhoed dat die hof 'n ramp nie. Kom ons kyk na die korporatiewe belasting aftrekking vir 'n oomblik, voordat hy na rekeningkundige hantering. Vir belastingdoeleindes as 'n NSO uitgereik word, die maatskappy het nog nie betaal enigiets tot die tyd wat dit is belasbare aan die werknemer. Daar is 'n voorspelbare wederkerigheid hier. Die veronderstelling dat die NSO is onderhewig aan beperkings (soos die meeste is), is daar geen inkomste vir die werknemer, en geen aftrekking van die maatskappy, tot op die tyd dat hierdie beperkings verval. Of, soos in die geval hierbo beskryf, as die NSO uitgeoefen en die opsie het 'n verspreiding tussen uitoefeningsprys en billike markwaarde, wat hoeveelheid verspreiding moet in inkomste as lone deur die werknemer / optionholder geneem. Natuurlik is dit genereer 'n ooreenstemmende aftrekking vir die verspreiding van die maatskappy. Finansiële state Behandeling van NSOs Die belastinghantering van NSOs is redelik eenvoudig. Gelukkig is dit ook die geval met hul finansiële state behandeling. 'N Maatskappy is nie verplig om 'n klag teen verdienste teen die tyd dat die NSOs toegestaan ​​neem. Dit is slegs wanneer hulle uitgeoefen (en vergoeding betaalbaar is) wat 'n las teen verdienste vereis. Sien FASB. In die geval van 'n Artikel 83 (b) verkiesing, wat per definisie behels die werknemer / optionholder maak 'n verkiesing in inkomste iets in te sluit nou, sou dieselfde finansiële state aanklag van toepassing op die maatskappy. Natuurlik sou dit net van toepassing in die mate waarin die werknemer / optionholder het iets in inkomste. Soos hierbo aangedui, is die 83 (b) verkiesing dikwels geliasseer verslagdoening nul of baie min inkomste, so dit is nie veel van 'n bron van kommer vir die finansiële state van die maatskappy. Belasting en rekeningkunde Primer vir Nonqualified Stock Options. Vol. 9, No 10, Die MampA belasting Verslag (Mei 2001), p. 1.Options en die uitgestelde belasting Bite Implementering van FASB Staat no. 123 (R) gaan verder as die kies van 'n metode om werknemer voorraad opsies te waardeer. CPAs moet ook help maatskappye die nodige belasting rekeningkundige aanpassings aan die belastingvoordele van aandele gebaseerde beloning behoorlik op te spoor. Verklaring nie. 123 (R) vereis maatskappye om uitgestelde belasting rekeningkundige vir werknemer voorraad opsies. 'N opsies belasting eienskappe vas te stel of 'n aftrekbare tydelike verskil ontstaan ​​wanneer die maatskappy erken die-opsie met betrekking vergoeding koste op sy finansiële state. Maatskappye sal nonqualified en aansporing opsies anders te behandel. Maatskappye wat nie die billike waarde benadering van Verklaring geen gevolg het nie. 123 moet 'n opening poel van oortollige belastingvoordele te vestig vir alle toekennings toegestaan ​​nadat 15 Desember 1994, asof die maatskappy was verantwoordelik vir voorraad opsies onder hierdie stelling al langs. Om dit te doen CPAs moet 'n toekenning-vir-toekenning ontleding van die belasting gevolge van opsies toegeken, verander, vereffen, verbeur of uitgeoefen na die effektiewe datum van verklaring nie te doen nie. 123. Sekere ongewone situasies kan spesiale hantering vereis. Dit sluit in gevalle waar werknemers verbeur 'n opsie voordat dit berus, die maatskappy kanselleer 'n opsie ná vestiging of 'n opsie verval onuitgeoefende, tipies, want dit is onder water. CPAs moet ook versigtig wees van moontlike slaggate te wees wanneer opsies is onder water, toe die maatskappy bedryf in ander lande met verskillende belastingwette of 'n netto bedryfsverlies. Berekening van die begin APIC swembad en die voortdurende belasting berekeninge vereis deur Verklaring no. 123 (R) is 'n komplekse proses wat versigtig rekordhouding. Die nuut goedgekeurde vereenvoudigde metode voeg nog 'n stel berekeninge maatskappye nodig het om uit te voer. CPAs moet maatskappye aan te moedig om te begin maak van hierdie berekeninge so gou as moontlik as sommige vereis die opsporing van historiese inligting. Nancy Nichols, CPA, PhD, is medeprofessor van Rekeningkunde aan James Madison Universiteit in Harrison, VA. Haar e-posadres is nicholnbjmu. edu. Luis Beta Court, CPA, PhD, is assistent-professor van Rekeningkunde aan James Madison Universiteit. Sy e-pos adres is betanclxjmu. edu. ouve het die nodige waardasiemetodologie besluit en het gehelp om die maatskappy te kies 'n aanneming metode. Nou is dit tyd om terug te sit en ontspan terwyl ander maatskappye sukkel om klaar te implementeer FASB Staat no. 123 (hersien), aandeelgebaseerde betaling. Maar wag. Voordat jy te gemaklik te kry, is daar ander bekommernisse maatskappye wat uit te reik aandele gebaseerde beloning moet hanteer. Terwyl waardasie kwessies die leeus deel van die aandag ontvang het, CPAs ook moet help onbehoedzaam maatskappye hanteer Verklaring no. 123 (R) se belastingimplikasies. Verandering is onvermydelik In afwagting van verpligte afskrywing van voorraad opsies, 71 van maatskappye te hersien of beplan om hul langtermyn-werknemer aansporing programme te hersien. Bron: Hewitt Associates, Lincolnshire, Ill www. hewitt.. Die belasting reëls onder Verklaring no. 123 (R) is kompleks. Hulle benodig dop belastingvoordele van aandele gebaseerde beloning op 'n toelae-vir-toekenning en land-vir-land basis. Plus, in die inkomstestaat impak van toekomstige transaksies te verminder, moet maatskappye 'n 10-jarige geskiedenis van voorraad opsie aktiwiteit voor te berei om die bedrag van die addisionele betaalde-in-kapitaal (APIC) swembad te bepaal. In hierdie artikel word die betrokke belasting en rekeningkundige so CPAs werkgewers kan help en kliënte te voldoen aan die nuwe vereistes makliker. DIE AGTERGROND FASB uitgereik Verklaring no. 123 (R) in Desember 2004 Onder die vorige verklaring nie. 123 maatskappye het die keuse van rekeningkunde vir aandeelgebaseerde betalings met behulp van die intrinsieke waarde metode van APB oordeel nie. 25, Rekeningkunde vir Stock aan werknemers uitgereik, of 'n billike waarde metode. Die meeste gebruik die intrinsieke waarde metode. Verklaring nie. 123 (R) uitgeskakel daardie keuse en vereis maatskappye om die billike waarde metode gebruik. Om die billike waarde van werknemer opsies skat, moet maatskappye 'n opsie-waardasiemodel te gebruik soos Black-Scholes-Merton of rooster te gebruik. Benewens die kies van 'n waardasiemodel te gebruik, moet maatskappye om die uitgestelde belasting rekeningkundige impak van afskrywing opsies gebaseer op billike waarde beskou. Met FASB personeelposisie no. 123 (R) -3 sodat die meeste maatskappye tot ten minste November 11, 2006, om 'n metode te bepaal vir die berekening van die swembad van 'n oormaat belastingvoordele, daar is nog tyd vir CPAs te help maatskappye voor te berei vir die uitgestelde belasting kwessies Verklaring no. 123 (R) skep. UITGESTELDEBELASTING rekeningkundige standpunt nie. 123 (R) vereis maatskappye om uitgestelde belasting rekeningkundige vir werknemer voorraad opsies. 'N opsies belasting eienskappe sal bepaal of 'n aftrekbare tydelike verskil sal ontstaan ​​wanneer 'n maatskappy erken die-opsie met betrekking vergoeding koste op sy finansiële state. Nonqualified voorraad opsies (NQSOs). Wanneer 'n maatskappy verleen 'n werknemer 'n NQSO, dit erken die verwante vergoeding koste en rekords wat 'n belastingvoordeel gelyk aan die vergoeding koste vermenigvuldig met die maatskappy se inkomste belastingkoers. Dit skep 'n uitgestelde belastingbate omdat die maatskappy besig is om 'n finansiële staat aftrekking wat nie tans aftrekbaar vir inkomstebelastingdoeleindes. Wanneer 'n werknemer 'n NQSO uitoefen, die maatskappy vergelyk die toelaatbare aftrekking van die verwante finansiële state vergoeding koste vroeër bereken en krediete die belastingvoordeel wat verband hou met enige oortollige belastingaftrekking te APIC. Met ander woorde, moet CPAs vergelyk die werklike belasting voordeel met die uitgestelde belastingbate en krediet enige oortollige om aandeelhouers aandele in plaas van om die inkomstestaat. As die belastingaftrekking minder as die finansiële state vergoeding koste is, is die afskryf van die oorblywende uitgestelde belasting bate gehef teen die APIC swembad. As die bedrag oorskry die swembad, is die oortollige teen inkomste. 'N maatskappy se uitgestelde belastingbate verskil gewoonlik van sy besef belastingvoordeel. Dink aan die uitgestelde belastingbate as 'n skatting gebaseer op die vergoeding koste aangeteken vir boek doeleindes. Maatskappye moet nie verwag dat die uitgestelde belastingbate aan die belastingvoordeel hulle uiteindelik ontvang gelyk. Exhibit 1 illustreer die rekeningkundige vir NQSOs en uitgestelde belasting. Op 1 Januarie 2006 het XYZ Corp verleen Jane Smith opsies op 100 aandele. Die opsies het 'n uitoefeningsprys van 10 (aandele prys op datum van toekenning), frokkie aan die einde van drie jaar en het 'n billike waarde van 3. Al die opsies sal na verwagting vestig. So, die vergoeding koste om oor die tydperk van drie jaar word erken is 300 (100 opsies X 3). Die aanvaarding van 'n belastingkoers van 35, sal dieselfde joernaalinskrywings elke jaar gemaak word in 2006, 2007 en 2008 tot vergoeding koste aan te teken en die verwante uitgestelde belasting: Dr. Vergoeding Koste Kr. Bykomende gestorte kapitaal (Om vergoeding koste erken) Dr. uitgestelde belastingbate (Om 'n uitgestelde belastingbate erken vir die tydelike verskil met betrekking tot vergoeding koste) Aan die einde van 2008 het die balans in die uitgestelde belastingbate is 105 en 300 in bykomende gestorte kapitaal. Aanvaar Smith oefen haar opsies in 2009 toe die aandeelprys is 30 per aandeel. As XYZs gewone aandele is geen-par voorraad sou die oefening soos volg te teken: DIE APIC POOL Verklaring no. 123 (R) bied twee oorgang alternatiewe: die gewysigde voornemende metode en die gewysigde terugwerkende metode met herhaling. Daarbenewens personeelposisie no. 123 (R) -3, wat FASB gepos op sy webwerf op 11 November, 2005, bied 'n derde vereenvoudigde opsie. In alle gevalle moet CPAs help maatskappye te bereken die bedrag van in aanmerking kom oortollige belastingvoordele (die APIC swembad) op die aanneming datum. Dit is belangrik omdat is help verhoed 'n bykomende inkomstestaat getref om verdienste vir toekomstige opsie oefeninge of kansellasies. Maatskappye wat nie die billike waarde benadering van die oorspronklike verklaring gevolg het nie. 123 moet 'n opening poel van oortollige belastingvoordele in APIC wat verband hou met al toekennings toegestaan ​​en vestig hulle in tye vas te stel wat begin na 15 Desember 1994, asof die maatskappy was verantwoordelik vir voorraad toekennings onder die Staat nie. 123 benader almal saam. Hierdie maatskappye moet ook bepaal wat hul uitgestelde belastingbates sou gewees het hulle gevolg Verklaring no. 123s bepalings erkenning. Indien daar na die aanneming Verklaring no. 123 (R), 'n maatskappy se boek koste op 'n opsie oefening is groter as die belastingaftrekking, die verskil, aangepas vir belasting, toegepas word teen die bestaande APIC swembad. Dit maak nie 'n impak op die huidige jaar finansiële het. Sonder die APIC swembad, sal die belasting aangepas verskil 'n bykomende inkomstestaat koste wees. Dit is duidelik dat die berekening van die begin APIC swembad en die uitgestelde belastingbate sal 'n geruime tyd neem. CPAs moet 'n toekenning-vir-toekenning ontleding van die belasting gevolge van al die opsies toegeken, verander, vereffen, verbeur of uitgeoefen na die effektiewe datum van die oorspronklike verklaring doen nie. 123. (Hierdie verklaring was effektief vir die fiskale jaar begin na 15 Desember, 1995. Vir entiteite wat voortgegaan om te gebruik die oordeel nie. 25 benadering, pro forma onthullings wat nodig is om die gevolge van alle toekennings in die fiskale jaar toegestaan ​​sluit begin na 15 Desember, 1994) Vir maatskappye wat met behulp van die bepalings erkenning van oordeel nie. 25, sal 'n goeie beginpunt die inligting wat voorheen nie gebruik word vir Verklaring wees. 123 bekendmaking doeleindes. Die belastingopgawe voorbereiding lêers moet die volgende insluit inligting oor NQSOs uitgeoefen en ISO gediskwalifiseer gesindhede. Menslike hulpbron-afdeling lêers kan nog 'n goeie bron van inligting wees. Hoewel rekordhouding moet gedoen word op 'n toelae-vir-toekenning basis, uiteindelik die oortollige belastingvoordele en die belasting-voordele tekortkominge vir elke toekenning is besorg om vas te stel die APIC swembad. Toekennings wat voor die effektiewe datum van verklaring nie. 123 is uitgesluit van die berekening. SEC Personeel Rekeningkunde Bulletin no. 107 sê 'n maatskappy moet bereken die APIC swembad net wanneer dit 'n stroom-tydperk tekort. Gegewe die probleme van die verkryging van 10-jarige inligting, moet maatskappye hierdie berekening so gou as moontlik in die geval is dit nodig begin. Die vereenvoudigde benadering 'n onlangse FASB personeel posisie stel maatskappye in staat om 'n eenvoudiger benadering verkies om die berekening van die begin balans van die APIC swembad. Volgens hierdie metode die begin balans is gelyk aan die verskil tussen Alle verhogings in bykomende betaal-in wat in die maatskappy se finansiële state met betrekking tot belasting voordele van aandele gebaseerde beloning tydens die periodes volgende aanvaarding van Verklaring geen kapitaal. 123, maar voor die goedkeuring van Verklaring no. 123 (R). Die kumulatiewe inkrementele vergoeding koste openbaar gedurende dieselfde tydperk, vermenigvuldig met die maatskappy se huidige gemengde statutêre belastingkoers wanneer dit Verklaring geen aanvaar. 123 (R). Die gemengde belastingkoers sluit federale, staats, plaaslike en buitelandse belasting. Kumulatiewe inkrementele vergoeding is die koste bereken met behulp van Verklaring no. 123 minus die koste met behulp van oordeel nie. 25. Die koste moet insluit vergoeding koste verbonde aan toekennings wat gedeeltelik op die datum van aanneming is gevestig. Maatskappye het 'n jaar van die laaste van die datum wat hulle Verklaring neem nie. 123 (R) of November 10, 2005, 'n metode vir die berekening van die APIC swembad kies. DIE IMPAK VAN GRANT-BY-GRANT SPEUREN Maatskappye bepaal of 'n werknemers uitoefening van 'n NQSO skep 'n oormaat belastingvoordeel of tekort op 'n toelae-vir-toekenning basis deur te kyk na die vergoeding koste en verwante uitgestelde belastingbate hulle aangeteken vir elke spesifieke toelae om die bedrag van uitgestelde belastingbate onthef van die balansstaat te sien. Die uitgestelde belastingbates wat verband hou met al onuitgeoefende toekennings word nie oorweeg nie. Indien die werknemer oefeninge slegs 'n gedeelte van 'n opsie toekenning, dan net die uitgestelde belastingbate wat verband hou met die uitgeoefen gedeelte is onthef van die balansstaat. Uitgestrek oor die effektiewe datum Baie maatskappye gebruik van die gewysigde voornemende aansoek metode sal NQSOs wat toegestaan ​​en ten minste gedeeltelik berus voor die aanneming Verklaring geen het. 123 (R). Wanneer werknemers hierdie opsies uit te oefen, moet die maatskappy die afname in die huidige belasting te teken betaalbaar as 'n krediet aan APIC in die mate dit oorskry die uitgestelde belastingbate, indien enige. Exhibit 3. hieronder, illustreer die impak van NQSOs dat die effektiewe datum straddle. Buitengewone gevalle CPAs implementering van die belasting aspekte van Verklaring no. 123 (R) kan 'n paar unieke omstandighede teëkom. Verbeuring voor vestiging. Werknemers wat 'n maatskappy te verlaat verbeur gereeld hul opsies voor die vestiging termyn voltooi is. Wanneer dit gebeur, die maatskappy omkeer die vergoeding koste, insluitende enige belastingvoordeel dit voorheen erken. Kansellasie na vestiging. Indien 'n werknemer van die maatskappy verlaat nadat opsies vestig, maar dit nie uitoefen, die maatskappy kanselleer die opsies. Wanneer NQSOs is gekanselleer nadat vestiging, is die vergoeding koste nie omgekeer, maar die uitgestelde belastingbate is. Die afskrywing is eerste teen APIC in die mate daar kumulatiewe krediete in die APIC swembad van die vorige erkenning van belasting voordele. Enige restant is 'n uitgawe in die maatskappy se inkomstestaat. Verstryking. Baie nonqualified opsies verval onuitgeoefende, gewoonlik omdat die opsies is onder water (wat beteken dat die opsie prys is hoër is as die aandele huidige markprys). Dieselfde reëls geld as met kansellasie ná vestiging van die vergoeding koste is nie omgekeer, maar die uitgestelde belastingbate is. Die afskrywing is eerste teen APIC in die mate daar kumulatiewe oorskot belasting voordele. Enige oorblywende bedrag is 'n uitgawe in die maatskappy se inkomstestaat. Moontlike slaggate Wanneer die implementering Verklaring no. 123 (R) CPAs moet 'n paar omsigtigheid in sekere gebiede. Uitgesteldebelasting-tariewe. Maatskappye wat werk in meer as een land moet veral versigtig wees berekening van die uitgestelde belastingbate. Sulke berekeninge uitgevoer moet word op 'n land-vir-land basis, met inagneming van die belasting wette en tariewe in elke jurisdiksie. Belastingwette oor voorraad opsie aftrekkings wissel oor die hele wêreld. Sommige lande het nie aftrekkings toelaat, terwyl ander hulle toelaat op die toekenning of vestiging datum. Onderwater opsies. Wanneer 'n opsie is onder water, Verklaring no. 123 (R) nie die maatskappy toelaat om 'n waardasie-aanpassing teen die uitgestelde belastingbate te teken. Waardasie-aanpassings is aangeteken slegs wanneer 'n maatskappy se algehele belastingposisie toon toekomstige belasbare inkomste sal nie genoeg wees om al die voordele van sy uitgestelde belastingbates besef. Die uitgestelde belastingbate wat verband hou met water opsies omgekeer kan word slegs wanneer die opsies gekanselleer, uitgeoefen of verval onuitgeoefende. Net bedryfsverliese. 'N Maatskappy kan 'n belastingaftrekking van 'n opsie oefening kry voordat eintlik die verwesenliking van die verwante belastingvoordeel, want dit het 'n netto bedryfsverlies oordra. Wanneer dit gebeur, het die maatskappy nie die belastingvoordeel en krediet aan APIC erken vir die addisionele aftrekking tot die aftrekking eintlik verminder belasting betaalbaar. KONTANTVLOEI impak wat die metode 'n maatskappy kies om te bereken die APIC swembad het ook 'n impak op hoe dit verteenwoordig besef belastingvoordele in sy kontantvloeistaat. Onder Verklaring no. 123 (R) maatskappye moet 'n bruto benadering gebruik om verslag oortollige belastingvoordele in die kontantvloeistaat. Die oorskot belasting voordeel trek uit uitgeoefen opsies vertoon moet word as 'n kontantinvloei uit finansieringsaktiwiteite en as 'n bykomende kontantuitvloei uit bedrywighede. Oortollige belastingvoordele kan nie besorg teen belastingvrye voordeel tekortkominge. Die getoon as 'n kontantinvloei uit finansieringsaktiwiteite bedrag sal verskil van die toename in APIC as gevolg van oormatige belasting voordele toe die maatskappy ook rekords belastingvrye voordeel tekortkominge teen APIC gedurende die tydperk. Maatskappye wat die vereenvoudig benadering verkies sal die volle bedrag van die belasting voordeel wat word toegeskryf aan APIC van opsies wat ten volle is gevestig voordat hulle Verklaring aangeneem nie aan te meld. 123 (R) as 'n kontantinvloei uit finansieringsaktiwiteite en 'n kontantuitvloei uit bedrywighede. Vir gedeeltelik gevestigde opsies of diegene toegestaan ​​nadat die aanneming Verklaring no. 123 (R), sal die maatskappy net die oortollige belastingvoordele in die kontantvloeistaat te meld. 'N Goeie beginpunt vir die berekening van die begin APIC swembad en uitgestelde belastingbate is die inligting van die maatskappy wat gebruik word vir Verklaring no. 123 bekendmaking doeleindes. Belastingopgawe voorbereiding lêers en hulpbron rekords menslike mag ook inligting insluit oor uitgeoefen NQSOs en enige ISO gediskwalifiseer gesindhede. Maatskappye moet net bereken die APIC swembad wanneer hulle 'n stroomdraende tydperk tekort. Maar, gegewe die probleme van die verkryging van 10-jarige inligting, dit is 'n goeie idee om hierdie berekening so gou as moontlik in die geval is dit nodig begin. Indien 'n maatskappy bedryf in meer as een land, wees versigtig wanneer die berekening van die uitgestelde belastingbate. Voer die berekeninge op 'n land-vir-land basis, met inagneming van die belasting wette en tariewe in elke jurisdiksie. FINALE GEDAGTES Baie maatskappye is nog steeds oorweeg veranderings aan hul bestaande voorraad opsie planne voordat hulle Verklaring geen aanneem. 123 (R). Diegene met onderwater voorraad opsies word besluit of die vestiging versnel om te verhoed dat die erkenning van vergoeding koste. Hoewel die vergoeding koste aftrekking ingevolge die gewysigde voornemende metode kan vermy word, kan die impak daarvan op die APIC swembad nie vermy word nie. Wanneer die opsies uiteindelik onuitgeoefende verval, moet die maatskappy af te skryf die as-as uitgestelde belastingbate teen die APIC swembad om die omvang van netto oorskot belasting voordele. Afhangende van die grootte van die opsie toestaan, kan hierdie verminder die APIC swembad aan nul. Die inkomstebelasting rekeningkundige vereistes van Verklaring no. 123 (R) is baie kompleks. Beide die berekening van die begin APIC swembad en die deurlopende berekeninge vereis dat maatskappye om 'n proses vir die dop van individuele voorraad opsie toelaes te ontwikkel. Die nuwer vereenvoudig metode voeg net nog 'n stel van berekeninge maatskappye sal hê om uit te voer. Openbare maatskappye moet ook fokus op die ontwerp van die behoorlike interne beheer relevant tot die vereistes van artikel 404 van die Sarbanes-Oxley-wet voldoen. Gekombineer met die potensiaal probleme van die opsporing van 10-jarige inligting, die ooglopende gevolgtrekking is om nou te begin. Jaareinde belasting beplanning en whats nuwe vir 2016 Praktisyns moet 'n paar belasting beplanning geleenthede te hersien met hul kliënte voor die einde van die jaar te oorweeg. Hierdie verslag bied strategieë vir individue en besighede, asook onlangse federale veranderinge belasting wet wat hierdie jaar belastingopgawes. Nuusvasvra: IRS waarskuwing op cyberattacks en 'n verandering in pensioen reëls Weereens, die IRS klink die alarm oor 'n bedreiging van cyberthieves. Sien hoeveel jy weet oor hierdie en ander onlangse nuus met hierdie kort vasvra. Versterk jou data verdediging Soos jy die hond dae van die somer weer, dit is 'n goeie tyd om seker te maak jou cyber struktuur kan opstaan ​​om die hitte van eksterne en interne bedreigings. Hier is ses stappe op die strand te help om jou systems. Accounting Vir Stock Opsie en Sy belastinggevolge n voorraad opsie gee 'n werknemer die reg het om voorraad aan te koop teen 'n spesifieke prys binne 'n spesifieke tydperk. Stock opsies kom in twee variëteite: die aansporing voorraad opsie (ISO) en die nonqualified voorraad opsie (NSO). Hierdie pos bespreek oor rekeningkunde vir voorraad opsie en die gevolge daarvan om sy ontvangers. Lees on8230 'n opsie is 'n ooreenkoms tussen 'n maatskappy en 'n ander maatskappy (meestal 'n werknemer), wat toelaat dat die maatskappy om aandele te koop in die maatskappy op 'n spesifieke prys binne 'n bepaalde tydperk. Die veronderstelling is dat die opsies sal slegs uitgeoefen word indien die vasgestelde koopprys is laer as die markprys, sodat die koper kan omdraai en verkoop die voorraad op die ope mark vir 'n wins te maak. As voorraad opsies word uitgereik teen 'n trefprys wat dieselfde is as die huidige mark prys, dan is daar geen joernaalinskrywing aan te teken. Maar, as die trefprys ten tyde van die uitreiking is laer as die markprys, dan is die verskil moet in 'n uitgestelde vergoeding rekening. Byvoorbeeld, as 5,000 opsies uitgereik teen 'n prys van 25 elk aan die president van die leuen Dharma Shoe Company op 'n datum wanneer die markprys is 40, dan lê dharmas rekenmeester moet 'n uitgestelde vergoeding rekening vir 75.000 (40 markprys minus hef 25 opsieprys, tye 5,000 opsies) met die volgende inskrywing: Debiteer. Uitgestelde vergoeding 75000 Credit. Optionsadditional gestorte kapitaal 75000 In hierdie voorbeeld, die opsies kan nie uitgeoefen word vir 'n tydperk van drie jaar vanaf die datum van toekenning, sodat die rekenmeester vra gereeld af die uitgestelde vergoeding rekening om koste oor die volgende drie jaar. As Lê dharmas president verkies om al die voorraad opsies gebruik om voorraad te koop aan die einde van die tydperk van drie jaar, en die pariwaarde van die voorraad is 1, dan is die inskrywing sal wees: Debiteer. Kontant 125,000 Debiet. Optionsadditional gestorte kapitaal 75000 Credit. Gemeenskaplike stockpar waarde 5000 Krediet. Gemeenskaplike stockadditional gestorte kapitaal 195000 Indien, gedurende die tydperk tussen die datum opsie toekenning en die aankoop van voorraad met die opsies, die mark prys van die voorraad was aan wissel van die 40 prys waarteen die uitgestelde aanspreeklikheid vergoeding aanvanklik aangeteken, die rekenmeester sal nie verwag word om enige inskrywing te maak, aangesien daaropvolgende veranderinge in die aandele prys is buite die beheer van die maatskappy, en so moet nie aangeteken word as 'n verandering in die uitgestelde vergoeding rekening. Die gebruik van SFAS 123 ( 'n minimum van Voetnoot verslaggewing) Die Financial Accounting Standards Board het ook uitgereik Staat van Finansiële Rekeningkundige Standaarde (SFAS) nommer 123, wat 'n minimum van voetnoot verslagdoening met behulp van 'n ander waardasie benadering of 'n maatskappy vereis mag dit uitsluitlik gebruik vir beide finansiële en voetnoot verslagdoening (alhoewel paar gekies het om dit te doen, want dit lei tot hoër uitgawes gerapporteer). Let wel: Indien 'n maatskappy besluit om die SFAS 123 benadering gebruik vir sy normale finansiële verslagdoening van voorraad opsie transaksies (in teenstelling met net die gebruik daarvan in 'n voetnoot), dan is die besluit kan nie herroep, en die maatskappy moet voortgaan om hierdie metode te gebruik in die toekoms. Onder die SFAS 123 benadering, moet vergoeding koste word erken vir opsies toegestaan ​​word, selfs al is daar geen verskil tussen die huidige markprys van die aandele en die prys waarteen die ontvanger die voorraad kan koop onder die voorwaardes van die opsie. Die vergoeding koste word bereken deur die beraming van die verwagte termyn van die opsie (dit wil sê die tydperk uit te brei na die punt wanneer 'n mens hulle redelik kan verwag om gebruik te word), en dan met behulp van die huidige risiko-vrye mark rentekoers te skep 'n afslagprys huidige waarde van wat die koper regtig betaal vir die opsie. Die verskil tussen die afslagprys van die voorraad en die koopprys soos in die opsie-ooreenkoms gelys word dan erken as vergoeding koste. Byvoorbeeld, as die huidige rentekoers op 90-dag skatkiswissels is 7 (laat neem dit 'n risiko-vrye rentekoers), die verwagting vir die aankoop van voorraad is drie jaar in die toekoms, en die opsie prys van die voorraad is 25, dan is sy huidige waarde is 20,41 (25 x 0,816, Let wel: 0,816 teenwoordig waarde afslag). Die verskil tussen 25 en 20,41 is 4,59, wat moet opgeskryf word in die voetnote as toegeval vergoeding aanspreeklikheid. Onder SFAS 123, moet die huidige waarde van die voorraad wat aangekoop moet word op 'n sekere punt in die toekoms onder 'n opsies ooreenkoms ook verminder word deur die huidige waarde van enige stroom van dividendbetalings dat die voorraad verwag kan word om toe te gee tydens die pouse tussen die huidige tyd en die punt wanneer die voorraad sal na verwagting gekoop word, want dit is inkomste verbeur deur die koper. Die gebruik van waarde berekeninge teenwoordig onder SFAS 123 beteken dat finansiële ramings word gebruik om die mees waarskynlike scenario wat uiteindelik sal plaasvind te bepaal. Een van die belangrikste ramings te oorweeg, is dat nie alle aandele-opsies uiteindelik sal wees exercisedsome kan verval as gevolg van werknemers verlaat die maatskappy, byvoorbeeld. 'N Mens moet hierdie ramings sluit by die berekening van die totale bedrag van toegeval vergoeding koste, sodat die werklike resultate nie beduidend afwyk van die aanvanklike ramings. Maar, ten spyte van die beste moontlike ramings, sal die rekenmeester vind dat werklike opsie gebruik onvermydelik sal wissel van oorspronklike ramings. Wanneer hierdie ramings te verander, moet 'n mens rekening vir hulle in die huidige tydperk as 'n verandering van rekeningkundige raming. Maar as skattings nie verander en die rekenmeester wag net om te sien hoeveel opsies is eintlik uitgeoefen, dan enige afwykings van die rekeningkundige raming gemaak sal word op die datum waarop opsies óf verval of uitgeoefen word. Een van hierdie metodes is aanvaarbaar en sal uiteindelik lei tot dieselfde vergoeding koste, maar die eerste benadering is tegnies beter, want dit poog om veranderinge so gou as moontlik te erken, en so lei tot 'n vroeëre weergawe van veranderinge in 'n maatskappy se vergoeding uitgawes. Belasting aspek van Stock opsie om die ontvangers (ISO, AMT en NSO Planne) Incentive voorraad opsies is belasbare aan die werknemer nie by die tyd wat hulle toegestaan ​​nie ten tyde van die werknemer uitoefen uiteindelik die opsie om voorraad te koop. Indien die werknemer nie ontslae raak van die voorraad binne twee jaar na die datum van die opsie toestaan ​​of binne een jaar na die datum waarop die opsie uitgeoefen word, dan sal enige gevolglike wins belas word as 'n langtermyn-kapitaalwins. Maar, as die werknemer die voorraad binne een jaar na die oefening datum verkoop, dan enige wins belas word as gewone inkomste. 'N ISO plan vereis tipies 'n werknemer om enige gevestigde aandele-opsies binne 90 dae van daardie persone vrywillige of onvrywillige diensbeëindiging te oefen. Die verminderde belasting impak wat verband hou met wag totdat twee jaar vanaf die datum van opsie toekenning geslaag bied 'n risiko vir die werknemer wat die waarde van die verwante voorraad sal daal in die tussentydse en sodoende die verminderde langtermyn kapitaalwins belastingkoers bereik op verrekening die einde van hierdie tydperk. Om die potensiële verlies in voorraad waarde te verminder, kan 'n mens 'n Afdeling maak 83 (b) verkiesing tot belasbare inkomste van die koopprys van die aandele binne 30 dae te erken op die datum wanneer 'n opsie uitgeoefen word, en weerhou belasting op die inkomste belasting gewone koers op daardie tydstip. Die werknemer sal enige bykomende inkomste nie erken met betrekking tot die aankoop aandele totdat dit verkoop of andersins oorgedra in 'n belasbare transaksie, en die bykomende wins erken op daardie tydstip sal belas word teen die langtermyn kapitaalwinsbelasting koers. Dit is redelik om die artikel 83 (b) verkiesing te maak indien die bedrag van inkomste berig ten tyde van die verkiesing is klein en die potensiële groei in pryse van die voorraad is betekenisvol. Aan die ander kant, is dit nie redelik om die verkiesing te neem indien daar is 'n kombinasie van 'n hoë rapporteerbare inkomste ten tyde van die verkiesing (wat lei tot 'n groot belastingbetaling) en 'n minimale kans groei in die aandeelprys, of indien die maatskappy kan die opsies verbeur. Die Artikel 83 (b) verkiesing is nie beskikbaar vir houers van opsies onder 'n NSO plan. Die alternatiewe minimum belasting (AMT) moet ook in ag geneem word wanneer daar met 'n ISO plan. In wese is die AMT vereis dat 'n werknemer betaal belasting op die verskil tussen die uitoefeningsprys en die aandeelprys teen die tyd dat 'n opsie uitgeoefen word, selfs al is die voorraad nie in dié tyd verkoop word. Dit kan lei tot 'n ernstige kontant tekort vir die werknemer, wat mag slegs in staat wees om die verwante belasting te betaal deur die verkoop van die voorraad. Dit is 'n besondere probleem as die waarde van die aandele later daal, want daar is nou geen bron van baie hoë prys voorraad wat gebruik kan word in kontant omskep ten einde die vereiste belasting te betaal. Hierdie probleem ontstaan ​​dikwels in gevalle waar 'n maatskappy net openbare gegaan, maar werknemers beperk uit die verkoop van hul aandele vir 'n geruime tyd na die IPO datum, en loop die risiko van die verlies van voorraad waarde gedurende daardie interval. Stigting van die bedrag van die wins rapporteerbare onder AMT reëls is veral moeilik as 'n maatskappy se voorraad is nie publiek gehou, want daar is geen duidelike konsensus oor die waarde van die voorraad. In hierdie geval, sal die IRS die waarde van die per-aandeel prys waarteen die laaste ronde van befondsing gesluit gebruik. Wanneer die voorraad uiteindelik verkoop word, kan 'n AMT krediet gehef teen die berig kry, maar daar kan 'n beduidende kontant tekort in die tussentyd wees. Ten einde hierdie situasie te vermy, kan 'n werknemer kies om opsies op die punt uit te oefen wanneer die beraamde waarde van die aandele maatskappy is baie laag, en daardeur die AMT betaling egter verminder, moet die werknemer nou vind die kontant om te betaal vir die voorraad wat hy of sy het nou net gekoop, en loop ook die risiko dat die aandele nie sal toeneem in waarde en kan waardeloos geword. 'N ISO plan is slegs geldig indien dit volg die reëls: Incentive voorraad opsies kan slegs uitgereik word aan werknemers. 'N Persoon moet werk al vir die werkgewer te alle tye gedurende die tydperk wat begin op die datum van toekenning en eindig op die dag drie maande voor die datum waarop die opsie uitgeoefen word. Die opsie termyn kan nie meer as 10 jaar vanaf die datum van toekenning. Die opsie termyn is slegs vyf jaar in die geval van 'n toegeken aan 'n werknemer wat, ten tye van die opsie toegestaan ​​opsie, besit voorraad wat meer as 10 van die totale gekombineerde stembevoegdheid van al die klasse van voorraad van die werkgewer. Die opsieprys op die tydstip wanneer dit toegestaan ​​is nie minder nie as die billike markwaarde van die voorraad. Dit moet egter wees 110 van die billike markwaarde in die geval van 'n toegeken aan 'n werknemer wat, ten tye van die opsie toegestaan ​​opsie, besit voorraad wat meer as 10 van die totale gekombineerde stembevoegdheid van al die klasse van voorraad van het die werkgewer. Die totale waarde van al die opsies wat uitgeoefen kan word deur enige een werknemer in 'n jaar is beperk tot 100,000. Enige uitgeoefen bedrae wat 100,000 oorskry sal beskou word as 'n nonqualified voorraad opsie (binnekort gedek word). Die opsie kan nie oorgedra word deur die werknemer en kan slegs uitgeoefen tydens die leeftyd werknemers. As die opsies toegeken sluit nie hierdie bepalings, of word aan individue wat nie werknemers onder die voorafgaande definisie, dan is die opsies moet gekenmerk word as nonqualified voorraad opsies. A nonqualified voorraad opsie is nie gegee nie gunstig belasting behandeling onder die Internal Revenue Code. Dit is ook bekend as 'n nie-statutêre voorraad opsie. Die ontvanger van 'n NSO geen belasting verskuldig op die datum wanneer opsies toegestaan ​​word, tensy die opsies verhandel op 'n openbare ruil. In daardie geval, kan die opsies verhandel in 'n keer vir waarde, en so belasting sal erken op die billike markwaarde van die opsies op die openbare ruil as na die toekenningsdatum. 'N opsie NSO sal belas word wanneer dit uitgeoefen word, gebaseer op die verskil tussen die opsie prys en die billike markwaarde van die voorraad op daardie dag. Die gevolglike wins belas word as gewone inkomste. As die voorraad waardeer in waarde ná die oefening datum, dan is die toenemende wins is belasbaar teen die kapitaalwins koers. Daar is geen reëls 'n NSO, sodat die opsie prys laer as die billike markwaarde van die voorraad op die toekenningsdatum kan wees. Die opsieprys kan ook opgestel word aansienlik hoër as die huidige billike markwaarde op die toekenningsdatum, wat 'n premie toekenning genoem word. Dit is ook moontlik om uit te reik stygende prys opsies, wat volgens 'n glyskaal gebruik vir die opsie prys wat verander in samewerking met 'n portuurgroep indeks en sodoende weg stroop die impak van breë veranderinge in die aandelemark en dwing die maatskappy om te klop die aandelemark ten einde 'n wins uit toegestaan ​​voorraad opsies te bereik. Ook, kan 'n hemelse valskerm voorraad opsie geskep wat toelaat dat 'n oorledene opsiehouers boedel tot drie jaar waarin sy of haar opsies uitoefen. Maatskappy bestuur moet bewus wees van die impak van beide ISO en NSO planne op die maatskappy, nie net werknemers. 'N Maatskappy ontvang geen belastingaftrekking op 'n voorraad opsie transaksie as dit gebruik 'n ISO plan. Maar as dit gebruik 'n NSO plan, die maatskappy sal 'n belastingaftrekking gelyk aan die bedrag van die inkomste wat die werknemer moet erken ontvang. Indien 'n maatskappy nie verwag om enige belasbare inkomste gedurende die voorraad opsie tydperk het, dan sal dit geen onmiddellike waarde ontvang van 'n belastingaftrekking (alhoewel die aftrekking vorentoe kan word om inkomste in die komende jaar verreken), en so sou meer wees geneig is om 'n ISO plan gebruik. Dit is 'n besonder gemeenskaplike benadering vir maatskappye wat nog nie openbaar gegaan het. So, Werknemer Stock Opsie Plan (ESOPs) gee 'n oplossing vir die stigters, waardeur hulle kan kyk na founderrsquos motivering wakker onder hul stigting span deur die aanbied van die spel in die besigheid deur middel van ESOPs. Van langtermyn perspektief, 'n werknemer is Stock Opsie Plan beskou as 'n goeie beheer instrument vir die behoud van die menslike talent. Onder hierdie skema, is werknemers verskaf aandeel in die maatskappy in die vorm van aandele / opsies te verminder die prys as wat die deurslag gee in die mark. Die personeel kan die opsies slegs nadat die vestigingsperiode verloop oefen. In hierdie artikel, het ons gefokus op die rekeningkundige en belasting behandeling van ESOPS. Rekeningkundige hantering van ESOPs Werkgewers gebruik aandeelgebaseerde betalings as 'n deel van die vergoedingspakket vir hul werknemers. Vandaar die werkgewers wat betrokke is by sulke reëlings met werknemers erken die koste van ontvang oor die nodige dienstydperk dienste. Die rekeningkundige waarde word bepaal deur die vind van óf billike waarde van die opsie of intrinsieke waarde van die opsie. Intrinsieke waarde beteken die bedrag waarmee die billike waarde van die aandeel op die datum van toekenning van die opsie oor die uitoefeningsprys van die opsie. Billike waarde van 'n opsie beteken die mark prys van die opsie, het dit is in die mark verhandel. Wanneer ons rekenskap werknemer voorraad opsies, na aanleiding van nuwe rekeninge tot stand kom: Werknemer vergoeding uitgawerekening ndash Dit vorm deel van die vergoeding uitgawerekening en is geneem in die wins-en-verliesrekening. Uitgestelde vergoeding werknemer koste ndash Hierdie rekening is geskep ten tyde van die toekenning van opsies vir die totale bedrag van die vergoeding koste te verreken. Hierdie rekening is 'n deel van die balansstaat en vorm 'n negatiewe balans in die Aandeelhouersekwiteit of Netto waarde. Werknemer Stock opsies uitstaande rekening uitvoering maak Dit is 'n deel van die Aandeelhouersekwiteit en oorgedra word aan aandelekapitaal, aandelepremie of Algemene Reserwes. Geamortiseerde werknemer voorraad vergoeding uitgawes word in die Wins-en-verliesrekening. Berekening van vergoedingsuitgawe / Koste: Die totale vergoeding koste is die billike waarde van die uitgereikte instrumente vermenigvuldig met die aantal instrumente wat eintlik vestig. Hierdie koste word oor die nodige diens tydperk met 'n ooreenstemmende krediet aan Werknemer Stock opsies uitstaande rekening. Die aantal instrumente verwag word om te vestig word geskat op die diens aanvangsdatum, en hersien tydens die vereiste dienstydperk by daaropvolgende inligting weerspieël. Totale vergoeding koste is ook dienooreenkomstig hersien. Werknemers verdien die reg om die opsie uit te oefen na die voltooiing van die vestigingstydperk, wat oor die algemeen die diens toestand. Die vereiste dat 'n individu bly 'n werknemer vir daardie tydperk is 'n diens toestand. 'N uitdruklike diens toestand is eksplisiet in die terme van aandeelgebaseerde reëlings (bv drie jaar van deurlopende werknemer diens vanaf 3 Januarie 2012). Die doel van rekeningkunde vir transaksies onder aandeelgebaseerde reëlings met werknemers is om vergoeding koste wat verband hou met die werknemer ontvang in ruil vir ekwiteitsinstrumente uitgereik erken. Die rekeningkundige verantwoording hierbo bespreek kan word geïllustreer deur die volgende numeriese voorbeeld. Opsies toegestaan ​​ndash 500 op 2012/01/04 by Rs. 40 vestigingsperiode ndash 2 jaar. Billike waarde van opsies: Rs. 15 Billike waarde per aandeel: Rs.10 Vandaar Totaal Werknemer vergoedingsuitgawe uitvoering maak Rs. 7500 (500x15) Die rekeningkundige inskrywings sal soos volg wees: Werknemer vergoedingsuitgawe A / C 7500 Werknemer Stock Options Uitstaande A / C 7500 (Hierdie inskrywing jaarliks ​​gemaak word totdat die vestigingsperiode verstryk) En in die jaar van die opsie uitoefen, die inskrywing sal wees: Bank A / C (Bedrag werklik ontvang) werknemer Stock Options Uitstaande A / C ekwiteitsaandelekapitaal A / C Sekuriteit Premium A / C (indien enige) belastinghantering van ESOPs Vir belastingdoeleindes, ESOP voordele ontvang deur die werknemer belasbaar as slagters het aanspraak wees. Dit sal die verskil tussen die billike markwaarde (FMV) van die aandele op die datum van uitoefening van die opsies minder die uitoefeningsprys wees. Dit sal egter slegs belasbaar wanneer aandele toegeken onder ESOPs. Waar aandele in die maatskappy gelys op 'n enkele erkende aandelebeurs dan sal FMV die gemiddelde van die opening en sluiting prys van aandele op die datum van uitoefening van opsie wees. Maar, as op die datum van uitoefening van opsie daar is geen handel in aandele, die FMV sal die sluitingsprys van die aandeel op 'n erkende aandelebeurs op 'n datum wat die naaste aan die datum van uitoefening van opsie en onmiddellik voor sodanige datum van oefening van opsie. Waar aandele in die maatskappy nie op 'n erkende aandelebeurs dan sal FMV sulke waarde van die aandeel in die maatskappy, soos bepaal deur 'n kategorie I handelaar bankier geregistreer Sebi op die gespesifiseerde datum. Bepaalde datum die datum van uitoefening van opsie of enige datum vroeër as die datum van uitoefening van opsie, wat nie 'n datum wat meer as 180 dae vroeër as die datum van uitoefening van 'n opsie is. Die deductor kan eis aftrekking vir die vergoeding (asook ander uitgawes) is van firmrsquos bruto inkomste uit te kom op sy belasbare inkomste. Vandaar die aftrekking toelaatbaar is in die jaar waarin die opsie uitgeoefen word deur die werknemers maw wanneer die aanspreeklikheid sekere en nie proporsioneel oor die vestigingstydperk soos beweer word deur die werknemer geword. Startups en ander besighede gerus Taxmantra besoek. com vir omvattende rekeningkundige en bystand belasting. Oor die skrywer Alok Patnia gestig Taxmantra om te verstaan ​​en aan te spreek die pyn punte van individue, besighede en starters. Hy is 'n kenner in die hantering van belasting kwessies, het 'n groot insigte oor die besigheid begin sake soos die keuse van reg sake-entiteit en het ook baie ondervinding in die veld van besigheid instandhouding dienste soos rekeningkunde, ouditering, maatskappy wet nakoming, diens belasting en ander verwante velde.


No comments:

Post a Comment